Ziņas

Honda CR-Z - sporta auto ar hibrīddzinēju?

Honda gatavojas prezentēt CR-Z
Manuālā pārnesumkārba
Veidots uz saīsinātas Insight platformas

Honda gatavojas plašākai sabiedrībai parādīt jauno CR-Z hibrīdu. Auto Eiropas versijas pirmizrāde plānota marta sākumā, Ženēvas autošovā. Auto dizains gan ir pārcietis krietnas pārmaiņas, ja salīdzina ar konceptauto, kas tika demonstrēts pērn Tokijas un Detroitas autošovos.  

Honda mārketinga pārstāvis Toms Gārdners atzīst, ka CR-Z būs kartinga cienīga vadāmība, kas garantēs aizraujošu braukšanu, taču, pateicoties hibrīddzinējam, degvielas izmaksas būs samazinātas līdz minimumam.

Honda apgalvo, ka CR-Z ir pasaulē pirmais sporta auto ar hibrīddzinēju. Auto jaudas avots ir tāds pats kā Insight, tikai CR-Z dzinējam ir 1,5 litru tilpums. Jauda tiek pievadīta priekšējiem riteņiem ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Šī ir pirmā reize, kad šāda pārnesumkārba parādījusies sērijveida auto ar hibrīddzinēju.

Vadītājam būs iespēja izvēlēties, kādu braukšanas režīmu viņš vēlas – ekonomisko, sportisko vai abu divu kombināciju.

CR-Z pamatā ir saīsināta Insight platforma, taču riteņu bāze ir īsāka par 115mm un sver par 44kg mazāk. Piekares komplektācijā ir jauni atsperu un amortizatoru iestatījumi, lai uzlabotu vadāmību, kas Insight gadījumā tika kritizēta.


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Honda Jazz Hybrid

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Kompaktā Honda Jazz hečbeka lielākais trumpis ir salona un bagāžas nodalījuma ietilpība, ko izceļ dažādos veidos salokāmie aizmugures sēdekļi. Uz ceļa tas nebūs tik aizraujošs kā Ford Fiesta, savukārt Peugeot 208 to pārspēs komforta ziņā, taču Jazz sniedz lielisku apkārtējo pārskatāmību, kas būtiski atvieglo pārvietošanos pilsētā. Ekonomiskais hibrīda dzinējs, bagātīgais aprīkojums un stabilā tālākpārdošanas vērtība vismaz daļēji attaisno tā augsto cenu.