Video ziņas

Jaunais M-Klases Mercedes apvidus auto

Mercedes testē jauno M-Klasi
Jauns, stūraināks dizains
Vieglāks un ekonomiskāks

Jaunā Mercedes-Benz M-klases debija gaidāma ne ātrāk kā 2011.gadā, taču mūsu rīcībā nonākuši kārtējie spiegu foto no šonedēļ notikušajiem testiem Zviedrijas ziemeļos.

Līdzīgi kā iepriekš publicētajos spiegu foto, arī šajos redzams, ka Mercedes inženieri nav žēlojuši dažādus materiālus, slēpjot jauno M-klasi no autospiegu acīm. Tomēr attēli un šis video pietiekami skaidri atklāj, kāds izskatīsies nākamās paaudzes M-klases apvidnieks. 

What Car? TV: Jaunais M-Klases Mercedes apvidus auto


Lai gan reālu skaitļu un faktu mūsu rīcībā šobrīd nav, attēli liek secināt, ka jaunā ML riteņu bāze ir tāda pati vai pat nedaudz īsāka, nekā pašreizējam modelim. Saskaņā ar informāciju, kas nāk no Mercedes, daudz tiek darīts lai samazinātu jaunā M-Klases apvidnieka svaru.

Bamperi ir citi, arī radiatora reste būs izteiktāka. Skaidrs arī, ka jaunajam ML par tā dēvētajām dienasgaitas gaismām kalpos diodes, līdzīgi kā E-Klases Mercedes.  Visas pazīmes liecina, ka jaunais ML tiks veidots tajā dizaina valodā, kas sākās ar GLK kompaktu apvidnieku un turpinājumu radusi jaunajā E-Klases Mercedes, proti – ieapaļās formas nomaina asāki stūri. 

Jaunais M-klases pārstāvis būs mazliet garāks nekā priekštecis, kas nozīmē – tam būs ietilpīgāks salons. Jaudas avotu klāstā bez jau pazīstamajiem benzīna un dīzeļa V6 un V8 dzinējiem varētu ienākties arī 2,2 litru četrcilindru dīzeļdzinējs, kā arī hibrīdversija.

Savukārt nākamās paaudzes ML AMG būšot apveltīts ar 570 zirgspēku motoru. Plašāku informāciju par jauno M-klasi Mercedes pagaidām nesniedz.


What Car? TV: Jaunais M-Klases Mercedes apvidus auto

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Mercedes-Benz C klase

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Daudzi konkurenti pārspēj C klasi interjera kvalitātes ziņā, taču tai ir arī savas stiprās puses, īpaši C300e plug-in hibrīda versijā. C300e ir liels elektriskais diapazons, padarot to pievilcīgu uzņēmu autoparkiem, un tā standarta pneimobalstiekārta dara brīnumus, panākot smalku līdzsvaru starp braukšanas komfortu un stabilitāti līkumos.