Ford Fiesta 1,25 Trend
Ekonomisks 1,25 litru dzinējs
Klusākais mazauto klasē
What Car? Gada auto 2009

Komforts
Mēģinot
panākt labākus dinamikas rādītājus, nekā nomērījis ražotājs, dzinēja uzbāzīgā
skaņa jūs ātri vien pārliecinās atteikties no šādas ieceres. Taču braucot
civilizētā tempā, Fiesta salonā iestājas apbrīnojams klusums, kādu bieži vien
neizdodas izbaudīt pat klasi augstākos auto. To spēj izjaukt vien kondicionētāja
ieslēgšana maksimālā režīmā vai arī izbrauciens uz šosejas, kur attālā fona
dūkoņa atgādina, ka sēžat pie mazlitrāžas auto stūres. Ar to gan ir iespējams cīnīties, ievērojot
ātruma ierobežojumus.
Ford Fiesta
ir viens no retajiem mazauto, kur vadītāja sēdeklis nav jāatbīda līdz galam,
lai pie stūres varētu apsēsties 1,85 m garš autovadītājs. Tomēr grūti apskaust
tos, kas sēdēs aiz šāda kalibra vadītāja, jo vietas aizmugurē paliek pavisam
maz. Taču savstarpēji vienojoties, vietu jaunajā Ford Fiesta var atrast četri
pieaugušie vai arī divi pieaugušie un divi bērni, kas izskatās reālāks
variants.
Spriedums
Kamēr salona ergonomikai nav ko pārmest, Whatcar.lv nāca pie slēdziena, ka spilgtāka vai gaišāka salona apdare šim auto piestāvētu labāk, nekā testa auto salona pelēcīgie toņi, kas nevajadzīgi izceļ dažu apdares elementu plastmasas lētumu. Tomēr, ja jūs tas spēj uztraukt, iespējams ir vērts padomāt par klasi augstāka auto iegādi. Mazauto klasē Fiesta varbūt nav pats lētākais vai pats praktiskākais variants, taču kopumā tā sniegums ir virs vidējā līmeņa.
Jums patiks: degvielas ekonomija, gaita, trokšņu izolācija
Jums nepatiks: plastmasas apdare vietām izskatās lētaLasi detalizētu Ford Fiesta testu
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...