Testa brauciens

Nissan Murano 3,5 V6

Whatcar.lv testē jauno Nissan Murano
3,5 litru V6 dzinējs
Cena no 43 810 eiro

Nissan ir krietni pacentušies, lai attaisnotu jaunā Murano cenu. Jau iepriekšējais modelis standarta komplektācijā bija dāsni aprīkots, taču šis ir vēl bagātīgāks. Klāt nākusi starta poga dzinēja iedarbināšanai, kas turklāt darbojas vairākos režīmos. Viens ļauj klausīties radio bez dzinēja ieslēgšanas, otrs – baudīt klimatkontroles sniegtās priekšrocības, bet trešais – ieslēgt dzinēju.

Kameras tagad ir divas – viena kustībai atpakaļgaitā, otra – lai paskatītos, kas notiek labās puses priekšējā stūrī un sānos pasažiera pusē. Tas ir diezgan noderīgi, ņemot vērā auto virsbūves īpatnības, kas krietni ierobežo pārredzamību. Slavējams ir arī elektropievads bagāžnieka vākam, ko var atvērt un aizvērt ar pulti vai slēdzi salonā. Bose audiosistēma ar 11 skaļruņiem ir tāda pati kā Nissan GT-R un 350Z. Dubultās jumta lūkas vietā var izvēlēties vien DVD ekrānus, un ar to stāsts par papildus opcijām ir galā – viss pārējais jau ir pamataprīkojumā.

Iepriekšējās paaudzes Murano tika pārmesta salona apdares kvalitāte. Jaunajā modelī kļūdas ir novērstas. Izmantotā āda ir patīkami mīksta un gluda, cietas, lētas plastmasas praktiski nav, slēdži un pogas ir patīkami gumijotas. Arī alumīnija akcenti ir īsti, nevis to imitācija.

3,5 litru V6 dzinējs ir kļuvis par 22 ZS stiprāks un tāpat kā līdz šim savienots ar CVT pārnesumkārbu. Tās jēgu var saprast vienīgi pilsētas režīmā, satiksmes plūsmā, kur nepārtraukti nākas mainīt ātrumu. Pat vislabāk noregulētais “automāts” liks par sevi manīt, kamēr ar variatoru ātruma maiņa notiek plūdeni un bez pārlecieniem no viena pārnesuma otrā. Tiesa gan, uzreiz jāatzīst, ka dzinējs nebūt nešķiet tik jaudīgs, kā varētu noprast no tehniskajiem parametriem. Maksimālais griezes moments iestājas vien pie 4400 apgriezieniem, jau iepriekš minētā variatora dēļ.  

Tomēr salons ir patīkami kluss jebkurā ātrumā, netraucē arī ceļa un vēja trokšņi. Murano manevrētspēja gan nav tā pārliecinošākā, arī asākos līkumos virsbūves sasvere neļauj šī auto vadāmību raksturot kā baudu. Lai gan nepretenciozam vadītājam tā nebūs problēma.

Kopumā jāatzīst, ka Murano būtu daudz pievilcīgāks, ja tam būtu dīzeļdzinējs, ko sola vien gada beigās. Līdz tam laikam eksistē daudz vērā ņemamu alternatīvu. 

Pārdošanā: Tagad
Jums patiks: Aprīkojums, klusums salonā
Jums nepatiks: Vadāmība, degvielas patēriņš

Lasi detalizētu Nissan Murano testu un iepazīsties ar tā cenām.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Nissan X-Trail

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Kā piecvietīgs automobilis, Nissan X-Trail ir plašs un ērts kandidāts. Tomēr, ja jūs meklējat septiņvietīgu SUV, ir daudz citu alternatīvu par aptuveni tādu pašu cenu, kas būs daudz ietilpīgāki un daudzpusīgāki. Ja iegādājaties X-Trail, priekšējo riteņu piedziņas e-Power versija ar Acenta aprīkojuma līmeni piedāvā vislabāko ieguvuma un izmaksu attiecību.