Testa brauciens

Jānis Vanks izmēģina Volkswagen California Ocean
Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un …
VW Golf nodrošina plašas sēdekļu augstuma, stūres rata slīpuma un dziļuma regulēšanas iespēju, tāpēc neatkarīgi no auguma jūs varēsiet atrast ērtu sēdpozīciju. Priekšējie sēdekļi nodrošina pietiekamu sānu atbalstu, lai gan dažiem varētu šķist, ka standarta aprīkojumā iekļautais regulējamais jostasvietas balsts varētu būt platāks. Garākos braucienos komfortu uzlabo pabīdams centrālais roku balsts ar mīkstu polsterējumu.
Lielākā daļa vadības ierīču ir integrētas informācijas un izklaides sistēmas ekrānā, bet uz paneļa ir tikai daži skārienjutīgi slīdņi, ar kuriem var mainīt stereo skaļumu un temperatūru. 2024. gada atjauninājumā šie slīdņi beidzot tika apgaismoti, atvieglojot iestatījumu maiņu naktī, taču šo joprojām nevarētu saukt par ērtu risinājumu.
Par laimi, skārienjutīgās virsmas un slīdņi uz stūres rata ir izņemti no aprites, aizstājot tos ar fiziskām pogām. Tās ir daudz ērtāk lietojamas un atvieglo mijiedarbību ar standarta aprīkojumā iekļauto 10,25 collu digitālo mērinstrumentu paneli, kurā var aplūkot datus par braucienu, kā arī izmantot radio, tālruņa un iebūvētās satelītnavigācijas pamatkontroles.
Tradicionālais izkārtojums, kad displejs tiek skatīts caur stūres ratu, ļauj justies kā mājās, salīdzinot ar Peugeot 308 vai Toyota Prius.
VW Golf ir pietiekami daudz vietas braucēju galvām, lai izdabātu pat ļoti garu pasažieru vēlmēm, un tā priekšējie sēdekļi atbīdāmi pietiekami tālu, lai šeit varētu atrasties arī cilvēki ar garām kājām. Arī atstatums starp priekšējiem sēdekļiem ir pietiekams liels, lai nebūtu jāsaskaras ar elkoņiem.
Golf salona izmēri ļauj aizmugurē salīdzinoši ērti sēdēt diviem 1.80m cilvēkiem. Lai gan vieta kājām nav izcila, vieta galvai ir ļoti plaša. Ja priekšā sēdošie savus sēdekļus atbīda pilnībā uz aizmuguri, garākiem cilvēkiem aizmugurē varētu sākt trūkst ceļgalu vieta.
Golf aizmugures salona telpa ir nedaudz ietilpīgāka nekā BMW 1. sērijai, Mercedes A klasei, Peugeot 308 vai Toyota Prius. Tiesa, dažās alternatīvās, piemēram, Ford Focus un nedaudz lētākā Škoda Octavia, piedāvā vēl lielāku plašumu.
Golf aizmugurējie sēdekļi nav īpaši daudzfunkcionāli, piemēram, nav bīdāmi vai nolaižami slīpāk. Tāpat kā lielākajā daļā ģimenes hečbeku, 60/40 dalītās sēdekļu atzveltnes (A klasei ir elastīgāka 40/20/40 sistēma) var nolocīt, pavelkot sviras blakus ārējiem aizmugurējiem galvas balstiem.
Golf bagāžniekā ir vieta iknedēļas pārtikas pirkumiem, un jūs varat ievietot nelielu golfa nūju komplektu vai saliekamos bērnu ratiņus. Tomēr bagāžnieka ietilpība vērtējama kā viduvēja, salīdzinot ar klases standartiem. Zem bagāžas nodalījuma plaukta var ievietot piecus rokas koferus, kas ir tikpat, cik Prius, savukārt A klasē var ietilpināt sešus, bet Škoda Scala - septiņus.
Lielākajai daļai Golf versiju ir 381 litra bagāžnieks, kas ir vidējs rādītājs ģimenes automobiļu klasē. Ja izvēlaties 1.5 TSI eHybrid plug-in hibrīda versiju, vietas ir krietni mazāk (273 litri), jo akumulatori aizņem vietu zem grīdas. Ja vajag vēl vairāk vietas, tad jāizvērtē Golf Variant versija.
Mēs uzskatām, ka Life komplektācija, iespējams, ir viss, kas jums nepieciešams. Šeit būs iekļautas visai bagātīgs ekstru klāsts, piemēram, 17 collu vieglmetāla diski, bezatslēgas pieeja un iedarbināšana, adaptīvā kruīza kontrole, tonēti aizmugurējie logi, automātiski aptumšojošs atpakaļskata spogulis, parkošanās palīgsistēmas un informācijas un izklaides sistēma ar skārienjūtīgo ekrānu.
€
Testa brauciens
Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja jums ir laba atmiņa un mazliet sekojat Ķīnas autobūves jaunumiem, iespējams, …
Testa brauciens
Paplašinot savu SUV modeļu klāstu, Volkswagen ar jauno Tayron sniedz vēl plašāku telpas un komforta izjūtu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Tiguan ir Volkswagen svarīgākais modelis. To pārdod vairāk nekā ikonisko Golf, un bijušas …
Testa brauciens
Jaunā Volkswagen Amarok ceļš līdz Latvijai bijis garāks un ilgāks nekā sākumā cerēts. Sen gaidītais pikaps nu ir …
Testa brauciens
Kad Volkswagen pirms 12 gadiem uzsāka patstāvīgu ceļu pikapu segmentā, ne visi ticēja, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja neskaita elektrisko minivenu ID. Buzz, krosovers-kupeja ID.5 pagaidām ir …
Testa brauciens
Volkswagen ir bijuši daudzi slaveni modeļi, taču rets spēj sacensties popularitātē ar Type 2 – 50. …
Testa brauciens
Krosovera modelim Volkswagen T - Roc 2022. gada augustā apritēs pieci gadi. Tas nozīmē, ka …
Citroen C4 |
|
![]() |
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
![]() |
||
CUPRA Leon |
€ 32 700 |
![]() |
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
![]() |
||
Honda Civic |
€ 35 290 |
![]() |
||
Kia Stinger |
|
![]() |
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 94 306 |
![]() |
||
Peugeot 308 |
€ 28 400 |
![]() |
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
![]() |
||
Škoda Kamiq |
€ 21 230 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 22 640 |
![]() |
||
Volkswagen Golf |
€ 24 400 |
![]() |
||
Volvo XC90 |
€ 74 703 |
![]() |
Auto tests
Citroën C5 X nodrošina iespaidīgu komfortu, kvalitatīvu salona apdari un nedaudz paaugstinātu, SUV līdzīgu vadītāja sēdpozīciju, kas daudziem pircējiem patiks. …
Auto tests
Peugeot 308 iemieso vairākas spēcīgas īpašības – tehnoloģijām piesātinātu salonu, bagātīgu standarta aprīkojumu un dažādas dzinēju izvēles. Diemžēl daudzās jomās to pārspēj citi ģimenes automobiļi. Ja vien …
Auto tests
Ford Mondeo hečbeks ir ļoti ietilpīgs, tam ir labs gaitas komforts un vadāmība, kā arī nevainojama trokšņu izolācija. 1,6 litru tilpuma dīzeļmotors ir gana jaudīgs un ekonomisks. …
Auto tests
Kia Stinger ir stilīgs korejiešu autoražotāja modelis ar aizmugures piedziņu, kas vēlas konkurēt ar Audi A5 Sportback un BMW 4. sēriju. Sagaidāms, ka trūkumus interjera apdares kvalitātē un zīmola pievilcībā kompensēs …