Testa brauciens

Jānis Vanks izmēģina Volkswagen California Ocean
Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un …
VW Golf piedāvā plašas dzinēju izvēles iespējas, sākot ar 115 ZS jaudīgo 1,5 l TSI benzīna dzinēju, ko papildina arī 150 ZS versija. Lai arī 115 ZS modifikācija būs lētāka, par 150 ZS agregātu ir vērts maksāt vairāk, jo tas ir naskāks, sasniedzot šosejai raksturīgo ātrumu un apdzenot (no 0 līdz 100 km/h tas ieskrienas 8,6 sekundes). Abi dzinēji ir pieejami ar vieglo hibrīda tehnoloģiju ar apzīmējumu 1.5 eTSI.
Uzņēmuma autoparka īpašniekiem vispievilcīgākais būs 1.5 TSI eHybrid PHEV. 100 km/h sasniedzot 6,9 sekundes, mūsu testos tas izrādījās tikpat ātrs kā Toyota Prius, braucot hibrīda režīmā un izmantojot gan dzinēju, gan elektromotoru, lai paātrinātos.
Golf eHybrid ir vieglāk vadāms nekā Prius, kad brauc tikai ar akumulatora enerģiju, taču Prius ir mazāk miegains, kad hibrīda akumulators ir izlādējies. Kad mēs to testējām, eHybrid tikai ar elektrību nobrauca 118 km, pārspējot visus PHEV konkurentus (oficiālā sniedzamība ir 142 km).
Dīzeļdzinēju fanus iepriecinās fakts, ka arī šis degvielas tips joprojām ir pieejams klāstā. Ar 150 zirgspēkiem vajadzētu būt vairāk nekā pietiekami dinamiskam ikdienas braucienam.
Ar standarta balstiekārtu Golf diezgan sekmīgi tiek galā ar bedrēm un izciļņiem pilsētā, turklāt ar līdzīgu vieglumu kā Mercedes A-klases automašīna. Palielinoties ātrumam, Golf kļūst mazliet nestabils, braucot pa nelieliem nelīdzenumiem, un tā virsbūves kontrole nav tik laba kā 1. sērijas BMW.
Izvēloties kādu no 150 ZS dzinējiem, jūs iegūsiet izsmalcinātāku aizmugurējās balstiekārtas konfigurāciju, kas padarīs braukšanu mazāk nestabilu, savukārt R-Line iegūs pazeminātu sporta balstiekārtu, kas ir ievērojami cietāka, bet joprojām pilnīgi pieņemama. Pēc PHEV hečbeku standartiem smagākais eHybrid ir komfortabls, diezgan labi amortizējot lielāko daļu izciļņu, un tikai reizēm, braucot pa asākām bedrēm, pasažieri jutīs balstiekārtas darbību.
Golf azotē ir vēl viens triks. Ja izvēlaties adaptīvo balstiekārtu Dynamic Chassis Control (DCC), braukšanas režīmu izvēlni papildinās komforta režīmu, kas Golf padara par vienu no līganāk braucošajiem ģimenes automobiļiem, kādu vien iespējams iegādāties.
Vieglā stūres iekārta ir lieliska braukšanai pilsētā, taču daži varētu vēlēties stingrāku un tiešāku stūres reakciju, braucot pa ātrākiem un līkumotākiem ceļiem. R-Line modifikācija cīnās ar šo problēmu, izmantojot autovadītāja profila izvēles sistēmu, kas ļauj izvēlēties sporta režīmu, lai palielinātu stūres svaru, taču stūres iekārta joprojām nav tik izbalansēta kā Ford Focus vai tik atsaucīga kā 1. sērijas modelim.
Par papildu maksu pieejamā DCC balstiekārta ļauj padarīt amortizatoru darbību vēl stingrāku. Ja tas joprojām nešķitīs pietiekami sportisks, tad būs jālūkojas Golf GTI virzienā.
No pirmā acu uzmetiena VW Golf interjers izskatās moderns un pārdomāts. Ir pat dažas mīkstas apdares virsmas instrumentu paneļa augšdaļā un priekšējo durvju augšpusē. Ielūkojieties nedaudz vērīgāk, un jūs ātri vien atradīsit daudz cietākas plastmasas, īpaši aizmugurē. Ņemot vērā, ka Golf tiek uzskatīts par kvalitātes paraugu, tas ir sarūgtinoši.
Salons nav tik grezns kā Mercedes A klasei, un tā montāžas kvalitāte neatbilst BMW 1. sērijas standartiem, savukārt Mazda 3 nodrošina labāku apdari. Tomēr tās nav sliktas ziņas, jo Golf joprojām ierindojas augstāk par dažiem ģimenes automobiļiem, tostarp Ford Focus un Škoda Scala.
€
Testa brauciens
Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja jums ir laba atmiņa un mazliet sekojat Ķīnas autobūves jaunumiem, iespējams, …
Testa brauciens
Paplašinot savu SUV modeļu klāstu, Volkswagen ar jauno Tayron sniedz vēl plašāku telpas un komforta izjūtu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Tiguan ir Volkswagen svarīgākais modelis. To pārdod vairāk nekā ikonisko Golf, un bijušas …
Testa brauciens
Jaunā Volkswagen Amarok ceļš līdz Latvijai bijis garāks un ilgāks nekā sākumā cerēts. Sen gaidītais pikaps nu ir …
Testa brauciens
Kad Volkswagen pirms 12 gadiem uzsāka patstāvīgu ceļu pikapu segmentā, ne visi ticēja, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja neskaita elektrisko minivenu ID. Buzz, krosovers-kupeja ID.5 pagaidām ir …
Testa brauciens
Volkswagen ir bijuši daudzi slaveni modeļi, taču rets spēj sacensties popularitātē ar Type 2 – 50. …
Testa brauciens
Krosovera modelim Volkswagen T - Roc 2022. gada augustā apritēs pieci gadi. Tas nozīmē, ka …
Citroen C4 |
|
![]() |
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
![]() |
||
CUPRA Leon |
€ 32 700 |
![]() |
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
![]() |
||
Honda Civic |
€ 35 290 |
![]() |
||
Kia Stinger |
|
![]() |
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 94 306 |
![]() |
||
Peugeot 308 |
€ 28 400 |
![]() |
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
![]() |
||
Škoda Kamiq |
€ 21 230 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 22 640 |
![]() |
||
Volkswagen Golf |
€ 24 400 |
![]() |
||
Volvo XC90 |
€ 74 703 |
![]() |
Auto tests
Peugeot 308 iemieso vairākas spēcīgas īpašības – tehnoloģijām piesātinātu salonu, bagātīgu standarta aprīkojumu un dažādas dzinēju izvēles. Diemžēl daudzās jomās to pārspēj citi ģimenes automobiļi. Ja vien …
Auto tests
Jaunākais SEAT Leon ir ļoti daudzpusīgs auto. Ja meklējat aizraujošu un ietilpīgu hečbeku ar bagātīgu aprīkojumu, Leon būs viena no pirmajām izvēlēm. …
Auto tests
Honda Civic e:HEV ir ļoti maz trūkumu. Tas lieliski brauc, turklāt ir praktisks un pieejams par saprātīgu cenu. Un, lai gan dažiem konkurentiem ir vairāk vietas aizmugurējos sēdekļos un salonā valda klusums, Civic to kompensē …
Auto tests
Mercedes GLE iemieso elegantu salonu, plašu dzinēju klāstu un komfortablu braukšanas manieri, tāpēc ir daudz iemeslu, kādēļ to varam ieteikt. Galvenā problēma ir tā, ka tirgū ir konkurenti, kas ir vēl praktiskāki, …