Bigmaki, hotdogi, iestudēti “realitātes” sarunu šovi televīzijā, XXXL izmēra T-Krekli, viens par otru lielāki pikapi un Toyota Camry – šīs ir lietas, kas Amerikā ir ļoti populāras, taču ne visas izskatās vienlīdz pašsaprotamas, kad tiek nogādātas vecajā, labajā Eiropā.
Camry ir labs piemērs – kamēr amerikāņi vienmēr ir atzinīgi vērtējuši lielus, komfortablus sedanus ar benzīna motoriem (ASV Toyota ik gadu pārdod ap 400 tūkstošiem Camry), Eiropā pircēji priekšroku dod kompaktākiem un braukšanas ziņā dinamiskākiem sedaniem, kam zem motora pārsega ir dīzeļdzinējs, bet pašu pārsegu rotā vācu premium autoražotāja zīmols. Turklāt daudzos gadījumos tas ir universālis, nevis sedans. Tieši šī iemesla dēļ 2004. gadā Toyota pārtrauca tirgot Camry Eiropā, jo kamēr Eiropas sedanu tirgū atslēgv;ards bija “dīzeļdzinējs”, Toyota savam lielajam ģimenes sedanam tādu nevarēja piedāvāt un nekāds bizness ar Camry nesanāca. Tagad viss ir sagriezies ar kājām gaisā un Camry ir atpakaļ Eiropā, pateicoties dīzeļdzinēju popularitātes kritumam.
Lapa 1 no 4