Auto tests
Mercedes-Benz
E-Klase
Jaunākās paaudzes E-Klase neapšaubāmi ir krietni labāka par saviem priekštečiem. Tas ir elegants, labi aprīkots auto ar komfortablu gaitu, kas nodrošina baudu braukt. …
Jaunais Camry Eiropā pieejams tikai ar hibrīddzinēju, ko veido 2,5 litru četrcilindru benzīna motors un elektromotors. Un ar šādu motoru tam vajadzētu būt topā – tā laikam spriež Toyota vadība, pozicionējot Camry kā konkurentu automašīnām ar pašuzlādes hibrīdsistēmam. Neapšaubāmi, Toyota šajā jomā zina daudz vairāk nekā citi ražotāji, tāpēc, ja kāds domā par auto ar hibrīddzinēju, viņam visticamāk jau ir prātā kāds no Toyota modeļiem.
Toyota apgalvo, ka Camry ir “uztūnēts atbilstoši Eiropas prasībām”. Vai tas nozīmē, ka Eiropas Camry ir labāka vadāmība, nekā amerikāņu Camry? Varbūt, ka tā arī ir, taču reālajā dzīvē Camry tik un tā rada iespaidu, ka daudz labprātāk tas vienkārši kreisē pa šoseju, nevis dinamiski maina joslas. Stūres reakcija ir lineāra un vienmērīga, taču balstiekārta ir orientēta uz komfortu, tāpēc likumsakarīga parādība šajā auto ir virsbūves sasvere pagriezienos. Uzreiz kļūst skaidrs, ka šis noteikti nav 3. sērijas BMW konkurents.
Protams, pozitīvs ieguvums no mīksti noregulētas balstiekārtas ir spēja pārvarēt fenomenu, ko mēs šeit pazīstam kā “Latvijas ceļu seguma kvalitāte” – Camry bezbēdīgi šļūc pāri visvisādiem ceļa negludumiem, nezaudējot savu majestātisko stāju. Tomēr lielākā ātrumā uz šosejas gribētos, lai auto ir mazliet stabilāks – un, ja tavi bērni automašīnās mēdz ciest no “jūras slimības”, Camry varbūt nav pats piemērotākais auto.
Trokšņu līmenis nav liels – galu galā, tas ir hibrīddzinējs, kas brīžiem spēj braukt pilnīgā klusumā – taču līdz ar to labāk sadzirdami kļūst ceļa trokšņi, jo īpaši – uz grubuļaina asfalta seguma. Vēl viena īpatnība ir CVT transmisija, kurai ir tendence celt motora apgriezienus līdz maksimumam ikreiz, kad tu gribi mazliet kāpināt braukšanas tempu. Ir mazliet jāpiešaujas, kā ar to rīkoties, jo klasisks “automāts” tas nav. CVT transmisijai ir “manuālais” režīms, taču mūsuprāt tā izmantošana nav diez ko jēdzīga. Pat ja tu pats izvēlies mazāku “pārnesumu”, auto tajā ilgi nenoturas un sāk rīkoties pats. Mēs ieteiktu braukt “Eco” režīmā, jo tad automašīnas elektroniskās smadzenes liek CVT transmisijai padomāt divreiz, vai tiešām tas kickdown ir nepieciešams.
€
Audi A7 Sportback |
€ 51 060 |
|
||
Audi A6 sedans |
€ 38 886 |
|
||
BMW 3. sērija |
€ 38 400 |
|
||
Jaguar XF |
€ 43 500 |
|
||
Lexus ES |
€ 45 300 |
|
||
Mercedes-Benz CLS sedans |
€ 56 330 |
|
||
Mercedes-Benz CLS Shooting Brake |
€ 58 160 |
|
||
Mercedes-Benz E-Klase |
€ 44 350 |
|
||
Toyota Camry |
€ 28 500 |
|
||
Volvo S90 |
€ 45 093 |
|
Auto tests
Jaunākās paaudzes E-Klase neapšaubāmi ir krietni labāka par saviem priekštečiem. Tas ir elegants, labi aprīkots auto ar komfortablu gaitu, kas nodrošina baudu braukt. …
Auto tests
Jaguar XF ir auto, ar kuru ir bauda braukt – lieliska vadāmība un komfortabla gaita padara to par izvērtēšanas cienīgu alternatīvu vācu biznesa klases auto. …
Auto tests
Elegants, ietilpīgs biznesa klases auto ar labu vērtības un cenas proporciju. …
Auto tests
Superstilīgs biznesa klases hečbeks, par kādu varētu sapņot ikviens, kas aizrāvies ar jaunajām tehnoloģijām. Pievilcīgā āriene rod atbilstošu turpinājumu arī interjerā. Turklāt tas ir ekonomisks. …