(2003.gada auto)
Pozitīvais:
1)laba manevrētspēja - apgriezties var gandrīz uz vietas, un tas ir būtiski šauros meža ceļos, stigās;
2)minimāla virsbūves pārkare priekšā un aizmugurē - nav grūtību pārvarēt straujus kāpumus/kritumus, nelielus grāvjus;
3)laba dinamika, neskatoties uz 1.3 dzinēju, līdz ar to ērts arī ielu satiksmē, uz šosejas;
4)līdz šim neesmu braucis ar auto, kas tik labi "izgaismo" ceļu naktī.
Negatīvais:
1) Īsās bāzes dēļ jārēķinās ar manāmu drebelēšanos; visnekomfortablāk braukt pa lāpītu asfaltu vai asfaltā iebrauktām "risēm";
2) Vērojami traucējumi, slēdzot/atslēdzot priekšējo tiltu. Esmu dzirdējis, ka jaunākajiem modeļiem, kam priekšu pieslēdz ar podziņām, arī dažkārt esot šajā jomā problēmas.
3) trūkst stūres un sēdekļa augstuma mainīšanas iespējas;
4) apakšas aizsardzībai un dubļu aizsardzībai trūkst apakšas "pannas", īpaši motora daļā.
Kopējais vērtējums: "kabatas formāta" džips, ar kuru pietiekami ērti var pārvietoties 1-2 braucēji; neslikts darba auto laukos un mežos tiem, kam nav jābrauc diendienā lieli attālumi un nav jāņem līdzi daudz bagāžas. Auto pilnībā attaisno tā senča radītāju koncepciju - visurgājēja īpašības piemīt ne tikai automobiļiem-monstriem, bet arī braucamajiem, kas gabarītu ziņā atbilst diviem blakus novietotiem motocikliem:)
Jānis Folkmanis, 25/12/2008