Megane II 1,6 16v benzīns, manuāla kārba.
Komplektācija- Privilege. Plusi- ekstras: riepu spiediena kontrole, klimata kontrole, daļēja ādas apdare. Lietus sensors, aptumšojošs spogulis, el logi, spoguļi, sēdekļa apsilde, brīvroku sistēma auto iedarbināšanai, atvēršanai u.c. sīkumi- borta compis, pielokāmi spoguļi, CD maģis, siltumatsarojošs vējstikls, gaismas sensors, pavadošie lukturi, stūres regulēšana augstumā/dziļumā, 8 airbagi utt.
Auto labi vadāms pa asfaltu, ar adaptīvu stūres pastiprinātāju ar pietiekamu bagāžnieka ietilpību. Patīk fīča, kad aizslēdzot auto piespiežot aizslēgšanas pogu 2x aizveras visi logi, kā arī aizmugurējo durvju/logu bloķētājs- ja nobloķē nevar no iekšpuses arī atvērt durvis. Lieliska ērtība ir Start/Stop poga un iespēja atslēgu neizņemt no kabatas.
Mīnusi- maz vietas 2. sēdekļu rindā, vadītāja sēdekli būtu vēlams nolaist zemāk, jo sēdpozīcija augsta - esmu jau sen pieradis, bet sākumā tā likās, tas pats ar gāzes un bremzes pedāli- pa tuvu viens otram- pirmajā mēnesī bija jocīgi, tagad pat neesmu pie tā piedomājis- šķiet ok. Auto ļoti garšo degviela- pa šoseju pamanos notērēt 7- 7,5 l benzīna vai pa pilsētu ~10-11 l.
Te varētu būt mūžīgais jautājums par dizainu- ir tikai atsevišķi eksemplāri ar tik ekstravagantu dizainu- dažiem tas patīk, citi vai nu skaļi vai klusībā kritizē- esmu no tiem, kas ciena šo dizaineru gara darbu.
Jāpiebilst, ka šis ir pirmais kompaktnieks pasaulē, kas ieguva 5 zvaigznes triecientestos 2003.gadā.
Oskars Romka, 02/08/2010