Sākot ar Allura Pack aprīkojuma līmeni, krosovers iegūs 3D instrumentu paneli. Tas dod iespēju vadītājam prioritāri sakārtot svarīgāko rādījumu izkārtojumu.
Lai arī vizuālais noformējums ir moderns, spožā saules gaismā rādījumu nolasīšana būs grūtāka nekā Kia e-Niro vai Hyundai Kona Electric.
Bāzes versijas iegūs 7 collu multimediju sistēmu ar sānos novietotām pogām, kas kalpo kā ērti īsceļi dažādām funkcijām, papildinot to ar Apple Carplay un Android Auto savienojamību. Sākot ar GT aprīkojuma līmeni, displeja izmērs tiek palielināts līdz 10 collām. Paneļa augšpusē novietotais ekrāns vizuāli ir pievilcīgs, tomēr tas varēja būt nedaudz atsaucīgāks. Arī zem ekrāna novietotās skārienjūtīgās pogas ne vienmēr rada pārliecību, ka tiešām esam nospieduši īsto funkciju.
Active jeb bāzes aprīkojumā ietilpst 16 collu vieglmetāla diski, manuālais gaisa kondicionieris ar priekšapsildes funkciju un apsildāmi sānu atpakaļskata spoguļi. Mēs ieteiktu izvēlēties Allure versiju, kurā būs 17 collu diski, automātiskais gaisa kondicionieris, aizmugurējie distances sensori, LED dienas gaismas un pasažiera sēdeklis ar augstuma regulāciju.
GT Line versija būs uzfrišināta ar vairākām kosmētiskām niansēm, taču būtisku tehnisko uzlabojumu šeit nav, savukārt GT Pack ir gluži vienkārši par dārgu.
Vērts atzīmēt, ka lētākās versijas iegūs vienkāršāku automātiskās avārijas bremzēšanas (AEB) sistēmu kā tas ir augstākos aprīkojuma līmeņos. Tas izskaidro to, kāpēc Euro NCAP ieguvis divus atšķirīgus vērtējums – četras zvaigznes bāzes versijā un piecas zvaigznes Allure vai dārgāka aprīkojuma modeļiem. ISOFIX stiprinājumi būs gan priekšējam pasažiera sēdeklim, gan abiem ārējiem sēdekļiem aizmugurē.
Līniju asistents iekļauts bāzes versijā, bet aklās zonas uzraudzības sistēma un adaptīvā kruīza kontrole pieejama tikai pašiem dārgākajiem e-2008.