Testa brauciens

Honda e: pirmie iespaidi
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Vadītāja sēdpozīcija ir diezgan zema, kas piešķir sportisku noskaņu. Sēdeklis ir aprīkots ar elektriski regulējamu jostasvietas balstu, kas ietilpst jau standarta aprīkojumā. Atzveltnes leņķa regulēšana ir nedaudz sarežģītāka nekā lielākajā daļā ģimenes automobiļu, jo ir jāvelk svira un jāpārvieto svars uz priekšu vai atpakaļ.
Redzamība uz priekšu ir laba, ņemot vērā šauros vējstikla statņus un zemo instrumentu paneli. Arī redzamība pāri pleciem ir laba, pateicoties nelielajiem aizmugures statņiem un plašajiem sānu logiem, tādejādi samazinot aklo zonu. Manevrēšanu stāvvietā atvieglos atpakaļskata kamera un distances sensori.
Vadītājam un priekšējā sēdeklī sēdošajam pasažierim šeit būs pietiekami daudz vietas, tāpēc pat tiem, kuru augums pārsniedz 180 cm, nebūs jāuztraucas par vietu galvai vai kājām. Plašais salons nodrošina pietiekami daudz telpas, lai arī raženāks regbija spēlētāju duets nerīvētos ar pleciem.
Arī aizmugurējie pasažieri nevarēs sūdzēties par vietu kājām, taču viņi varētu vēlēties vairāk vietas galvai. Ja aizmugurē regulāri pārvadājat gara auguma braucējus, iespējams, būtu vērts apsvērt Ford Focus vai Seat Leon kandidatūru.
Kā vairumā ģimenes automobiļu, arī šeit uz aizmugurējās grīdas ir liels izcilnis, kas ierobežo vietu vidējā pasažiera kājām.
Aizmugurējie sēdekļi ir dalāmi 60/40. Civic bagāžas nodalījumā ir vairāk vietas (415 litri) nekā Toyota Corolla un VW Golf, un zem elastīgā bagāžas nodalījuma ir vieta sešiem rokas koferiem. Tas atbilst Leon sniegumam un par vienu koferi apsteidz Opel Astra.
Jāatzīmē, ka Civic Advance apdares versija nedaudz zaudē bagāžnieka vietu, jo tai ir modernizēta audio sistēma.
Jaudīgi LED lukturi ir standarta aprīkojumā. Augstākā līmeņa Advance modifikacija piedāvā adaptīvo optiku, kas tālajām gaismām ļauj palikt ieslēgtām, neapžilbinot citus satiksmes dalībniekus.
Lētākajās versijās - Elegance un Sport - ir 7,0 collu digitālais vadītāja displejs un analogais spidometrs. Advance modifikācijā pieejams 10,2 collu displejs, kas ir pietiekami skaidrs, bet nespēj attēlot satelītnavigācijas karti pilnā platumā, kā tas ir VW Golf digitālajā displejā.
Visām versijām ir 9,0 collu informācijas un izklaides tehnoloģiju skārienekrāns. Tas nav lietotājam tik draudzīgs kā risinājums BMW 1. sērijā un Mazda 3, taču ir intuitīvāks nekā Toyota Corolla un Golf sistēmas.
Tāpat šeit būs arī satelītnavigācija, Android Auto (ar vadu) un bezvadu Apple CarPlay viedtālruņa saskarnes, kā arī divas USB pieslēgvietas priekšpusē un astoņu skaļruņu skaņas sistēma.
€
Testa brauciens
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Testa brauciens
Ir pagājuši 23 gadi kopš tirgū parādījās pirmās paaudzes Honda CR-V. Ar savu …
Testa brauciens
Evolūcija vai revolūcija? Kas atteicas uz auto dizainu, par labu nāk gan viens, gan otrs. Bet, ja runa ir par …
Testa brauciens
Honda Civic Tourer ir simpātiskā Civic hečbeka …
Testa brauciens
Honda CR-V ir viens no Baltijas tirgus līderiem krosoveru …
Testa brauciens
Kas tas ir ? Honda CR-V ir viens no Latvijā …
Testa brauciens
Jaunākās paaudzes Honda Civic piesaista uzmanību ar savu vizuālo tēlu, …
Testa brauciens
Lai gan Honda inženieri bija pirmie, kas izgatavoja sērijveida auto ar hibrīddzinēju, turklāt kompānija jau …
Citroen C4 |
|
![]() |
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
![]() |
||
CUPRA Leon |
€ 32 700 |
![]() |
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
![]() |
||
Honda Civic |
€ 35 290 |
![]() |
||
Kia Stinger |
|
![]() |
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 94 306 |
![]() |
||
Opel Insignia sedans |
€ 18 483 |
![]() |
||
Peugeot 308 |
€ 28 400 |
![]() |
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
![]() |
||
Škoda Kamiq |
€ 21 230 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 22 640 |
![]() |
||
Volvo XC90 |
€ 74 703 |
![]() |
Auto tests
Citroën C5 X nodrošina iespaidīgu komfortu, kvalitatīvu salona apdari un nedaudz paaugstinātu, SUV līdzīgu vadītāja sēdpozīciju, kas daudziem pircējiem patiks. …
Auto tests
Škoda Octavia piedāvā plašu pasažieru telpu un bagāžas nodalījumu, kas pārspēj vairumu konkurentu. Komfortablais salons un ekonomiskie dzinēji padara to par ideālu partneri lielu attālumu veikšanai. Mūsu izvēle ir Octavia …
Auto tests
Kia Stinger ir stilīgs korejiešu autoražotāja modelis ar aizmugures piedziņu, kas vēlas konkurēt ar Audi A5 Sportback un BMW 4. sēriju. Sagaidāms, ka trūkumus interjera apdares kvalitātē un zīmola pievilcībā kompensēs …
Auto tests
Jaunākais SEAT Leon ir ļoti daudzpusīgs auto. Ja meklējat aizraujošu un ietilpīgu hečbeku ar bagātīgu aprīkojumu, Leon būs viena no pirmajām izvēlēm. …