Testa brauciens

Honda e: pirmie iespaidi
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Honda Civic ir viens no dārgākajiem ģimenes automobiļiem savā klasē. Tas maksā līdzvērtīgi ar 1. sērijas BMW, kas aprīkota ar M pakotni, kā arī dārgāk par vairumu VW Golf.
Iepriecina tas, ka Civic diezgan lēni zaudēs savu vērtību – lēnāk to pazaudē tikai 1. sērijas automašīnas. Tas var ietekmēt finansējuma likmes, saglabājot Civic konkurētspēju ar lētākiem konkurentiem.
Jāņem vērā arī dzinēja efektivitāte. Hibrīda tehnoloģija palīdzēja oficiālajos testos sasniegt vidēji 4,7 – 5,0 l/100km, un mēs, veicot reālo patēriņa testu, ieguvām vēl mazākus rādītājus. Tikai jāpatur prātā, ka Toyota Corolla ir vēl ekonomiskāka, savukārt konkurenti ar plug-in hibrīddzinēju (PHEV) var nobraukt daudz tālāk, izmantojot tikai akumulatora enerģiju, un tiem ir zemākas uzņēmuma automobiļu nodokļu likmes.
Civic interjers nav tik grezns kā 1. sērijā vai Mazda 3, taču, ņemot vērā ģimenes automobiļu klases standartus, apdare joprojām ir augstā līmenī. Apakšējā paneļa daļā ir izmantota cietā plastmasa, taču ir daudz mīksto materiālu un pievilcīgas apdares virsmas.
Honda ierindojās godpilnajā sestajā vietā no 32 ražotājiem 2023. gada “What Car?” uzticamības aptaujā. Trīs gadu/100 000 km garantija ir pievilcīgs piedāvājums, taču tā nevar sacensties ar Toyota 10 gadu garantiju, ja regulāri veicat servisa apkopes.
Katram Civic ir ļoti iespaidīgs drošības aprīkojuma saraksts, ieskaitot 11 drošības spilvenus, automātisko avārijas bremzēšanu (AEB), joslu saglabāšanas asistentu, ceļa zīmju atpazīšanu un aklās zonas uzraudzību. Lai samazinātu risku gājējiem, visiem Civic uzstādīts iznirstošais motora pārsegs.
Euro NCAP testos 2022. gadā Civic ieguva piecas zvaigznes no piecām iespējamām par drošību, tādējādi pārspējot Golf un ievērojami apsteidzot Peugeot 308 un Opel Astra (abi ieguva četras zvaigznes).
€
Testa brauciens
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Testa brauciens
Ir pagājuši 23 gadi kopš tirgū parādījās pirmās paaudzes Honda CR-V. Ar savu …
Testa brauciens
Evolūcija vai revolūcija? Kas atteicas uz auto dizainu, par labu nāk gan viens, gan otrs. Bet, ja runa ir par …
Testa brauciens
Honda Civic Tourer ir simpātiskā Civic hečbeka …
Testa brauciens
Honda CR-V ir viens no Baltijas tirgus līderiem krosoveru …
Testa brauciens
Kas tas ir ? Honda CR-V ir viens no Latvijā …
Testa brauciens
Jaunākās paaudzes Honda Civic piesaista uzmanību ar savu vizuālo tēlu, …
Testa brauciens
Lai gan Honda inženieri bija pirmie, kas izgatavoja sērijveida auto ar hibrīddzinēju, turklāt kompānija jau …
Citroen C4 |
|
![]() |
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
![]() |
||
CUPRA Leon |
€ 32 700 |
![]() |
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
![]() |
||
Honda Civic |
€ 35 290 |
![]() |
||
Kia Stinger |
|
![]() |
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 94 306 |
![]() |
||
Opel Insignia sedans |
€ 18 483 |
![]() |
||
Peugeot 308 |
€ 28 400 |
![]() |
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
![]() |
||
Škoda Kamiq |
€ 21 230 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 22 640 |
![]() |
||
Volvo XC90 |
€ 74 703 |
![]() |
Auto tests
Škoda Octavia piedāvā plašu pasažieru telpu un bagāžas nodalījumu, kas pārspēj vairumu konkurentu. Komfortablais salons un ekonomiskie dzinēji padara to par ideālu partneri lielu attālumu veikšanai. Mūsu izvēle ir Octavia …
Auto tests
Peugeot 308 iemieso vairākas spēcīgas īpašības – tehnoloģijām piesātinātu salonu, bagātīgu standarta aprīkojumu un dažādas dzinēju izvēles. Diemžēl daudzās jomās to pārspēj citi ģimenes automobiļi. Ja vien …
Auto tests
2024. gada atjauninājumi ir veiksmīgu novērsuši vairākas problēmas. Atsvaidzinātais Volvo XC90 ir klusāks un komfortablāks nekā iepriekš, bet infoizklaides sistēma, kas agrāk bija tā Ahilleja papēdis, nu ir viena no modeļa …
Auto tests
Citroën C5 X nodrošina iespaidīgu komfortu, kvalitatīvu salona apdari un nedaudz paaugstinātu, SUV līdzīgu vadītāja sēdpozīciju, kas daudziem pircējiem patiks. …