Testa brauciens

Honda e: pirmie iespaidi
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Hibrīddzinējs (e:HEV) ir Honda Civic vienīgā dzinēja opcija, un tā jauda ir 184 ZS. Lielākajai daļai pircēju vajadzētu pietikt ar tā veiktspēju – testēšanas laikā mēs no 0 līdz 100 km/h paātrinājāmies 6,8 sekundēs, kas ir ievērojami ātrāk nekā jebkura Toyota Corolla modifikācija.
Nelielā ātrumā Civic var braukt tikai ar elektrību, izmantojot elektromotoru un hibrīda akumulatoru. Kad ieslēdzas 2,0 litru benzīna dzinējs, paātrinājums līdz lielākam ātrumam norit bez piepūles, un vienpakāpju automātiskā pārnesumkārba nodrošina vienmērīgu gaitu.
Civic gaita ir mierīgāka nekā Seat Leon FR Sport, kas aprīkots ar tāda paša izmēra - 18 collu - vieglmetāla riteņu diskiem, vienlaikus esot arī komfortablāka, ja paliekat pie sākumlīmeņa 17 collu diskiem. Ja vēlaties maksimālu komfortu, iesakām izmēģināt arī Corolla un Golf.
Ja izvēlaties Civic ar 18 collu riteņu diskiem, balstiekārta šķitīs cietāka, taču lielākā ātrumā situācija uzlabojas. Lai gan tas nav tik aizrautīgs pagriezienos kā Ford Focus vai Seat Leon, tomēr ar to braukt ir diezgan jautri. Tas labi turas uz ceļa, turklāt, stūres iekārta ir pietiekami precīza, lai jūs varētu droši varētu “ielekt” nākamajā līkuma virāžā.
Dzinējs ir daudz klusāks nekā 1,5 litru motors Honda HR-V ģimenes SUV (kam ir līdzīga hibrīdsistēma), un vēja troksnis ir labi apslāpēts.
Diemžēl uz automaģistrāles ir jūtams diezgan liels ceļa troksnis, ko pastiprina panorāmas stikla jumta logs, ar ko aprīkoti augstākās klases Advance modeļi. Rezultātā Corolla un VW Golf ir klusāki, braucot ar ātrumu 70 km/h.
€
Testa brauciens
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Testa brauciens
Ir pagājuši 23 gadi kopš tirgū parādījās pirmās paaudzes Honda CR-V. Ar savu …
Testa brauciens
Evolūcija vai revolūcija? Kas atteicas uz auto dizainu, par labu nāk gan viens, gan otrs. Bet, ja runa ir par …
Testa brauciens
Honda Civic Tourer ir simpātiskā Civic hečbeka …
Testa brauciens
Honda CR-V ir viens no Baltijas tirgus līderiem krosoveru …
Testa brauciens
Kas tas ir ? Honda CR-V ir viens no Latvijā …
Testa brauciens
Jaunākās paaudzes Honda Civic piesaista uzmanību ar savu vizuālo tēlu, …
Testa brauciens
Lai gan Honda inženieri bija pirmie, kas izgatavoja sērijveida auto ar hibrīddzinēju, turklāt kompānija jau …
Citroen C4 |
|
![]() |
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
![]() |
||
CUPRA Leon |
€ 32 700 |
![]() |
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
![]() |
||
Honda Civic |
€ 35 290 |
![]() |
||
Kia Stinger |
|
![]() |
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 94 306 |
![]() |
||
Peugeot 308 |
€ 28 400 |
![]() |
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
![]() |
||
Škoda Kamiq |
€ 21 230 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 22 640 |
![]() |
||
Volkswagen Golf |
€ 24 400 |
![]() |
||
Volvo XC90 |
€ 74 703 |
![]() |
Auto tests
Peugeot 308 iemieso vairākas spēcīgas īpašības – tehnoloģijām piesātinātu salonu, bagātīgu standarta aprīkojumu un dažādas dzinēju izvēles. Diemžēl daudzās jomās to pārspēj citi ģimenes automobiļi. Ja vien …
Auto tests
Modernizētais Citroën C4, jo īpaši ar tā sākumlīmeņa kārdinošo cenu, ir ievērības vērts. Tas ir ikdienā viegli vadāms auto, būdams kluss un ērts. Turklāt tas ir izdevīgs veids, kā iegādāties kupejas tipa apvidus auto. …
Auto tests
Mazo SUV klasē Škoda Kamiq ir kā malks svaiga gaisa. Tas ir lielāks, ar labāk nostrādātu salonu un ērtāks nekā Seat Arona un VW T-Cross, turklāt tam ir atjautīgi risinājumi, kas palīdz mazināt ģimenes ikdienas stresu. …
Auto tests
Citroën C5 X nodrošina iespaidīgu komfortu, kvalitatīvu salona apdari un nedaudz paaugstinātu, SUV līdzīgu vadītāja sēdpozīciju, kas daudziem pircējiem patiks. …