Testa brauciens
Bentley Bentayga EWB Mulliner pirmais brauciens
…
Continental GT salons ir īsts šedevrs, kas radīts ar rokām. Gandrīz katra virsma klāta ar īstu koku vai mīkstu ādu, bet durvīs iestrādātais trīsdimensiju reljefs rada greznu vizuālo dziļumu.
Ja standarta izvēlē pieejamie materiāli nešķiet pietiekami ekskluzīvi, Mulliner individuālo pasūtījumu programma ļauj personalizēt teju katru detaļu. Nav brīnums, ka to izmanto ap 75 % pircēju.
Funkcionalitāte ir intuitīva - lielākajai daļai funkciju joprojām ir fiziskas pogas, atšķirībā no Ferrari Roma digitālās vadības. Īpaši izceļas “Rotating Display” opcija – trīs skatu sistēma, kur iespējams pārslēgties starp skārienekrānu, trim analogiem mērinstrumentiem (ārējā temperatūra, kompass, hronometrs) vai elegantu koka paneli.
Multimediju sistēma izmanto 12,3 collu displeju ar izcilu izšķirtspēju un pārdomātu izvēlni. Standartā ir Android Auto un Apple CarPlay, kā arī bezvadu atjauninājumi.
Audio cienītājiem pieejamas trīs izvēles: 650 W desmit skaļruņu sistēma, 1500 W Bang & Olufsen ar 16 skaļruņiem vai 2200 W Naim for Bentley sistēma ar 18 skaļruņiem un 20 kanālu pastiprinātāju – viena no labākajām, kāda jebkad dzirdēta sērijveida auto.
Vadītāja sēdpozīcija ir salīdzinoši augsta kupejai, taču 20 virzienos elektriski regulējami sēdekļi nodrošina izcilu komfortu. Redzamība uz priekšu ir laba, taču platie priekšējie statņi var radīt nelielas aklās zonas. Par laimi, 360 grādu kamera un Remote Park Assist (auto novietošana stāvvietā ar viedtālruni) ir iekļauti standartā.
Priekšā vietas ir vairāk nekā pietiekami - galvai, kājām un pleciem. Aizmugurē situācija ir ierobežotāka, tomēr Continental GT joprojām ir praktiskāks nekā vairums kupeju.
Personām līdz 1,80 m aizmugurē būs ērti, un aiz priekšējā pasažiera var novietot arī bērnu sēdeklīti ar Isofix. Garākiem pasažieriem piemērotāks būs Bentley Flying Spur vai Porsche Panamera.
Bagāžas nodalījuma tilpums kupejai ir 260 litri, bet kabrioletam 134 litri - mazāk nekā iepriekšējā paaudzē un arī nedaudz mazāk nekā Aston Martin DB12 (262 l) vai Ferrari Roma (272 l).
Aizmugurējos sēdekļus nevar nolaist, taču ir caurums slēpēm.
Continental GT Speed standarta aprīkojumā ietilpst 22 collu diski, pilnie matricas LED priekšējie lukturi, 650 vatu 10 skaļruņu audio sistēma un 18 standarta krāsu izvēle.
Papildu iespējām robežu praktiski nav – ja vari to iztēloties un atļauties, Bentley to izgatavos. No unikāliem tapsējumiem līdz personalizētām šuvēm, Mulliner programma ļauj radīt pilnīgi individuālu automobili.
€
Testa brauciens
…
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kopš augstas veiktspējas Turbo R pirms 40 gadiem reanimēja Bentley marku, Krū autobūves …
Testa brauciens
Kas tas ir?Īsi un vienkārši - jaunais GT Speed ir jaudīgākais, ātrākais un …
Testa brauciens
Kopš Bentley pārtraucis augstākās klases luksussedana Mulsanne ražošanu, neapsverot tā tiešu …
Testa brauciens
Ja tu neesi britu premjerlīgas futbola kluba spēlētājs, tev varbūt būs grūti piekrist tam, ka Bentley …
Testa brauciens
Bentley Bentayga ir leģendārā britu zīmola pirmais apvidus auto, kas …
Testa brauciens
Bentayga ir vēsturisks auto – tas ir pirmais sērijveida apvidnieks leģendārā britu …
Testa brauciens
Continental GT ir pirmais modelis, kas nāca klajā kopš Bentley nonākšanas Volkswagen paspārnē un 12 gadu …
Bentley Continental GT Speed |
€ 272 000 |
|
||
Jaguar F-type Coupe |
€ 70 180 |
|
||
Rolls-Royce Phantom Coupe |
€ 255 500 |
|
Auto tests
Rolls-Royce Phantom kupeja ir īstens statusa apliecinājums. …
Auto tests
Ja jānosauc auto, kas vislabāk parāda, ko nozīmē modernā elektrifikācija luksusa klasē, Bentley Continental GT Speed PHEV noteikti būtu viens no tiem. Hibrīda sistēma nevis samazina, bet pastiprina Continental GT divējado …
Auto tests
Jaguar F-type Coupe ir izcilas gaitas un vadāmības īpašības. Salīdzinot ar tādiem konkurentiem, kā Porsche 911, tam ir arī laba vērtības un cenas proporcija. …