Testa brauciens
Bentley Bentayga EWB Mulliner pirmais brauciens
…
Zem garā un iespaidīgā Bentley Continental GT Speed motora pārsega slēpjas pamatīgi pārveidots 4,0 litru V8 dzinējs ar diviem turbokompresoriem. Tas attīsta 600 ZS un 770 Nm griezes momentu. Šim spēka agregātam talkā nāk 25,9 kWh akumulators, kas savienots ar astoņakāpju automātiskajā pārnesumkārbā integrētu elektromotoru.
Elektromotors pats par sevi nodrošina 190 ZS jaudu un 450 Nm griezes momentu – tas ir vairāk nekā, piemēram, 1,5 litru Volkswagen Golf dzinējs. Kopējā sistēmas jauda ir iespaidīgi 782 ZS un 1000 Nm, kas ir pat vairāk nekā iepriekšējā W12 Speed versijā.
Šie skaitļi nozīmē neticamu dinamiku: paātrinājums no 0 līdz 100 km/h ilgst tikai 3,2 sekundes, bet maksimālais ātrums sasniedz 335 km/h. Vienlaikus Continental GT spēj veikt līdz 84 kilometriem tikai elektriskajā režīmā.
Atšķirībā no sporta hibrīdiem, piemēram, Ferrari 296 GTB vai McLaren Artura, Continental GT elektriskā sistēma nav tikai veiktspējas papildinājums – tā nodrošina arī ikdienas lietojamību. Līdz pat 75 % no jaudas var izmantot elektriskajā režīmā līdz 140 km/h. Tas nozīmē, ka pilsētas vai priekšpilsētas satiksmē brauciens norit gandrīz pilnīgā klusumā.
Lai arī jaunā versija sver aptuveni 200 kg vairāk nekā iepriekšējā, svara sadalījums tagad ir 49:51 par labu aizmugurei, pateicoties bagāžniekā novietotam akumulatoram. Tas uzlabo līdzsvaru un padara priekšgalu vieglāku.
Bentley inženieri ir panākuši brīnumu - lai arī auto ir smagāks, tas šķiet vieglāks un precīzāks nekā jebkad agrāk.
“B” režīmā (kas nozīmē “Bentley”) Continental GT piedāvā ideālu līdzsvaru starp komfortu un dinamiku. “Comfort” režīmā auto burtiski slīd pa ceļu, savukārt “Sport” režīmā tas kļūst stingrāks un asāks, izvairoties no pārmērīgas cietības.
Lielā ātrumā virsbūves stabilitāte ir nevainojama - pat uz ātrgaitas šosejas kupeja saglabā pilnīgu mieru un pārliecību. Bremžu pedāļa reakcija varētu būt nedaudz vienmērīgāka, taču tā joprojām ir pietiekami precīza.
Līkumos Continental GT Speed ir pārsteidzoši veikls – priekšējā ass reaģē ātrāk, un, ieslēdzoties e-LSD, jauda tiek eleganti sadalīta starp aizmugurējiem riteņiem, ļaujot auto plūstoši izbraukt pat sarežģītus līkumus.
Tā rezultātā Continental GT ir pārliecinošāks sportiskos apstākļos nekā Aston Martin DB12, un, lai gan tas nesniedz tik “asas” emocijas kā Ferrari Roma, uz līkumaina ceļa tas, visticamāk, būs ātrāks.
Paātrinājums ir ne tikai ātrs - tas ir nepārtraukts un atkarību raisošs. Katrs pārnesums seko nākamajam bez vilcināšanās, dzinējs murrā kā motorjahta pilnā gaitā, bet augstajā apgriezienu diapazonā tas izklausās kā Audi RS6.
Vienīgais mīnuss - iekšdedzes dzinēja pieslēgšanās hibrīda režīmā nav pilnīgi nemanāma, bet bremzēšanas procesā var just vieglu nevienmērību, jo sistēma vienlaikus atgūst enerģiju. Tomēr kopumā pāreja uz plug-in hibrīdu nav atņēmusi V8 raksturu. Gluži pretēji, kupeja ir kļuvusi vēl izteiksmīgāka.
Bentley ir padarījis jauno Continental GT Speed klusāku nekā jebkad. Elektriskajā režīmā tas pārvietojas pilnībā bez skaņas. Pat tad, kad dzinējs ieslēdzas, motora rūkoņa ir samtaini atturīgs.
Pretvēja un riepu troksnis ir ievērojami samazināts, salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi, un salonā pat lielā ātrumā valda bibliotēkas cienīgs miers. Pneimatiskā balstiekārta lieliski izlīdzina asfalta nelīdzenumus, un vibrācijas salonā praktiski nav jūtamas.
Komforta līmenis šajā kupejā ir tuvu ideālam.
€
Testa brauciens
…
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kopš augstas veiktspējas Turbo R pirms 40 gadiem reanimēja Bentley marku, Krū autobūves …
Testa brauciens
Kas tas ir?Īsi un vienkārši - jaunais GT Speed ir jaudīgākais, ātrākais un …
Testa brauciens
Kopš Bentley pārtraucis augstākās klases luksussedana Mulsanne ražošanu, neapsverot tā tiešu …
Testa brauciens
Ja tu neesi britu premjerlīgas futbola kluba spēlētājs, tev varbūt būs grūti piekrist tam, ka Bentley …
Testa brauciens
Bentley Bentayga ir leģendārā britu zīmola pirmais apvidus auto, kas …
Testa brauciens
Bentayga ir vēsturisks auto – tas ir pirmais sērijveida apvidnieks leģendārā britu …
Testa brauciens
Continental GT ir pirmais modelis, kas nāca klajā kopš Bentley nonākšanas Volkswagen paspārnē un 12 gadu …
Bentley Continental GT Speed |
€ 272 000 |
|
||
Jaguar F-type Coupe |
€ 70 180 |
|
||
Rolls-Royce Phantom Coupe |
€ 255 500 |
|
Auto tests
Rolls-Royce Phantom kupeja ir īstens statusa apliecinājums. …
Auto tests
Ja jānosauc auto, kas vislabāk parāda, ko nozīmē modernā elektrifikācija luksusa klasē, Bentley Continental GT Speed PHEV noteikti būtu viens no tiem. Hibrīda sistēma nevis samazina, bet pastiprina Continental GT divējado …
Auto tests
Jaguar F-type Coupe ir izcilas gaitas un vadāmības īpašības. Salīdzinot ar tādiem konkurentiem, kā Porsche 911, tam ir arī laba vērtības un cenas proporcija. …