Testa brauciens
Bentley Bentayga EWB Mulliner pirmais brauciens
…
Bentley Bentayga dzinēju klāsts ir neliels, taču jaudīgs. Pieejams divu turbokompresoru 4,0 litru V8 benzīna dzinējs vai 3,0 litru V6 plug-in hibrīds ar elektromotoru.
Ja šķiet, ka Bentley flagmaņa dzinējam ir “tikai” astoņi cilindri, iesakām padomāt divreiz. V8 skan lieliski - no ovālajām izplūdes caurulēm nāk patīkams, samtaini rūcošs tonis. Ar īpašu izplūdes sistēmu, tonis kļūst vēl sportiskāks.
Ar 550 ZS šim SUV netrūkst jaudas. Neskatoties uz gandrīz 2,5 tonnu masu, Bentayga V8 no 0 līdz 100 km/h paātrinās 4,5 sekundēs, tieši tikpat ātri kā Aston Martin DBX. Garās bāzes versija EWB ir nedaudz smagāka un to paveic 4,6 sekundēs.
Jā, tādi SUV kā Lamborghini Urus vai Porsche Cayenne Turbo S ir vēl ātrāki, taču Bentayga V8 nekad neliek justies tā, it kā tai pietrūktu muskuļu.
Veiktspējas rādītājos liela nozīme ir 8 pakāpju automātiskajai pārnesumkārbai. Lielākā ātrumā tā vienmēr izvēlas atbilstošu pārnesumu un darbojas tik precīzi, ka stūres lāpstiņas kļūst liekas. Tomēr pilsētas satiksmē tā var būt mazliet kūtra — līdzīgi kā Audi SQ8, kas izmanto to pašu ZF transmisiju.
Bentayga Hybrid savukārt izmanto 3,0 litru V6 dzinēju ar elektromotoru, kas kopā nodrošina 462 ZS. Līdz 100 km/h šī versija paātrinās 5,2 sekundēs, un, lai gan braucot tikai ar elektrību dinamika ir mierīgāka, auto spēj līdz pat šosejas ātrumam pārvietoties gandrīz pilnīgā klusumā.
Bentayga stūre ir salīdzinoši smaga, taču precīza - daudz pārliecinošāka, nekā Range Rover. Pagarinātās riteņu bāzes versijai (EWB) ir arī četru riteņu stūrēšana, kas samazina apgriešanās rādiusu un uzlabo manevrētspēju pilsētā.
Virsbūves sasvēršanās līkumos tiek ierobežota pārsteidzoši labi šāda izmēra SUV, taču, ja vēlies patiesi iesaistošu braukšanas pieredzi, izvēlies V8 Speed. Tai ir modificēta balstiekārta, dinamiskāka stabilitātes kontrole (ESC) un precīzāka griezes momenta sadale (torque vectoring).
Tā rezultātā Bentayga V8 Speed uz ceļa jūtas pārsteidzoši dzīvs un pašpārliecināts. Elektroniski vadāmā 48 voltu šķērssvārstību stabilizācijas sistēma lieliski notur virsbūvi straujās virāžās, savukārt ESC ļauj automašīnai plūstošāk izbraukt līkumainus posmus. Šis ir pirmais Bentayga, kas var droši konkurēt ar DBX un Urus, neizliekoties par sporta auto.
Turklāt šī sportiskuma deva neatņem komfortu. Komforta režīmā gaita ir mīksta, un tikai retos brīžos jūtami asāki triecieni no ceļa nelīdzenumiem. Pat Sport režīmā auto nekļūst pārāk ciets — ko gan nevar teikt par Aston Martin DBX.
Bentayga nodrošina izcilu trokšņu izolāciju. Vibrācijas praktiski netiek pārnestas uz salonu, un, kad dzinējs sasniedz kreisēšanas ātrumu, tā rūkoņu teju vispār vairs nevar sadzirdēt. Pretvēja radītie trokšņi ir minimāli, neskatoties uz masīvo virsbūves formu.
22 collu riteņi (standarta V8 Speed versijā) rada nedaudz vairāk ceļa troksni, savukārt 21 collu diski ir klusāki. Uz gluda asfalta un raupjāka betona atšķirība ir niecīga, taču uz ievērojamākiem izciļņiem var sajust vieglu troksni no pneimatiskās balstiekārtas.
Skaņas izolācija ir augstākā līmenī nekā sportiskākajiem konkurentiem.
€
Testa brauciens
…
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kopš augstas veiktspējas Turbo R pirms 40 gadiem reanimēja Bentley marku, Krū autobūves …
Testa brauciens
Kas tas ir?Īsi un vienkārši - jaunais GT Speed ir jaudīgākais, ātrākais un …
Testa brauciens
Kopš Bentley pārtraucis augstākās klases luksussedana Mulsanne ražošanu, neapsverot tā tiešu …
Testa brauciens
Ja tu neesi britu premjerlīgas futbola kluba spēlētājs, tev varbūt būs grūti piekrist tam, ka Bentley …
Testa brauciens
Bentley Bentayga ir leģendārā britu zīmola pirmais apvidus auto, kas …
Testa brauciens
Bentayga ir vēsturisks auto – tas ir pirmais sērijveida apvidnieks leģendārā britu …
Testa brauciens
Continental GT ir pirmais modelis, kas nāca klajā kopš Bentley nonākšanas Volkswagen paspārnē un 12 gadu …
Bentley Bentayga |
€ 170 000 |
|
||
Mercedes-Benz S-klase |
€ 128 260 |
|
||
Porsche Panamera |
|
|
||
Rolls-Royce Phantom Coupe |
€ 255 500 |
|
Auto tests
Rolls-Royce Phantom kupeja ir īstens statusa apliecinājums. …
Auto tests
Mercedes-Benz S-klases automobilis ir aprīkots ar modernākajām tehnoloģijām, turklāt tas ir arī ļoti ērts luksusa klases sedans. Audi A8 ir izsmalcinātāks, īpaši, ja meklējat dīzeļdzinēju, bet mēs jebkurā gadījumā …
Auto tests
Bentley Bentayga joprojām ir viens no izsmalcinātākajiem SUV pasaulē — auto, kas vienlaikus piedāvā iespaidīgu veiktspēju, izcilu komfortu un uzbūves kvalitāti. Šajā cenu kategorijā to ir grūti pārspēt. …
Auto tests
Ja interesē liels, komfortabls luksusa limuzīns, tad Panamera nebūs pareizā izvēle. Taču, ja uz to paraugās, kā uz Grand Tourer, tad grūti iedomāties labāku alternatīvu ar tik plašām spējām. Saglabājot luksusa auto …