Testa brauciens

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid testa brauciens

306 ZS jaudīgs hibrīddzinējs
Uzlabojumi interjerā
Ar elektrību var nobraukt 70 km distanci

Toyotas hibrīdu flagmanim ir ne tikai elektriska pilnpiedziņa, bet arī iespaidīga summārā jauda - 306 zirgspēki. 

Priekšējais elektromotors viens pats varētu izkustināt lielu elektroauto. Tam ir 134 kilovatu jeb 182 zirgspēki jauda, un vēl taču te ir arī benzīna dzinējs. Tas ir citāds nekā tiešajiem konkurentiem. Tiem pārsvarā tiek izmantoti mazlitrāzās turbomotori, kamēr Toyota pieturas pie klasikas - 2,5 l 4 cilindru atmosfēriskasi benzīna motors. 


Kabīne pirmajā mirklī šķiet tāda pati kā RAV4 hibrīdā - tie paši kloķi, ādas sēdekļi un visādas ekstras. Tomēr mērskalu panelis ir citāds. Svarīgākie rādītāji ir labajā pusē. Viens rāda, cik ir degvielas, otrs cik ir baterijā elektrības. Ja nospiež pogu var uzzināt, ka pilnībā uzpildīts un uzlādēts auto var nobraukt vairāk par 700 km. 

Ja baterija ir pilna, un mēs visu darām pareizi, tad mašīna tērē 1,2 l uz 100 km. Un ar elektrību vien šis auto var nobraukt pat 70 km. Pusi no tā, ko varēja nobraukt paši pirmie elektromobiļi.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Toyota Highlander

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Highlander nebūs slikta izvēle. Ņemot vērā automašīnas izmēru, apvidnieks demonstrē pietiekami labu ekonomiju, bet Toyota zīmols – uzticamību. Tāpat šeit būs septiņas sēdvietas, kaut arī brīvā vieta galvai ir nedaudz ierobežota. Diemžēl automašīnas cena ir būtisks trūkums, kuru grūti kompensēt.