Testa brauciens

Citroen ë-C4 pirmais brauciens

Elektriskā Citroen C4 versija
Sniedzamība līdz 340 km
Sākumcena - 31 490 eiro

Elektriskais Citroen ë-C4 izskatās gluži tāpat kā parastais C4, tātad pēc coupe krosovera. Iekšdedzes dzinēja vietā priekšējos riteņus griež 100 kilovatu elektromotors, ko darbina grīdā iemontēta 50 kilovatstundu baterija. Elektriskajam ë-C4 ir sava īpašā anodzila krāsa, tai pieskaņoti zilas krāsas akcenti un monogrammas, kā arī speciāli 18 collu diski. 

Riepu izmērs izstrādāts enerģijas taupīšanai, taču ne naudas ekonomijai, jo izmērs ir eksotisks un reti sastopams. Sniedzamība - ļoti svarīga lieta. Citroen apgalvo, ka ar vienu uzlādi elektriskais C4 var nobraukt 340 km. Tas nu ir pārspīlējums, bet kādus 200 - 250 droši, arī ziemā. Baterijas resursu var palielināt, braucot B jeb bremžu reģenerācijas režīmā. Turpat viduskonsolē atrodama arī poga ar zibeni. 

Tikai nedomājiet nez ko. Tas vienkārši ir taustiņš tiešajai piekļuvei elektroskapim jeb e-menedžmenta sadaļai ekrānā.Tur var iepazīties ar uzlādes ātruma prognozēm. No 100 Kw ātrā lādētāja baterija ir gandrīz pilna pusstundā, no 11 kW Wallbox - 5 stundās.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Toyota Highlander

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Highlander nebūs slikta izvēle. Ņemot vērā automašīnas izmēru, apvidnieks demonstrē pietiekami labu ekonomiju, bet Toyota zīmols – uzticamību. Tāpat šeit būs septiņas sēdvietas, kaut arī brīvā vieta galvai ir nedaudz ierobežota. Diemžēl automašīnas cena ir būtisks trūkums, kuru grūti kompensēt.