Testa brauciens

Isuzu D-Max pirmie iespaidi

Jaunās paaudzes D-Max pikaps
Jauna platforma
Sadarbībā ar Auto Ziņas

Trešajā paaudzē Isuzu D- Max pikaps pilnībā atbrīvojies no saiknes ar Chevrolet Colorado platformu, un - voila! - rāmis kļuvis vieglāks un izturīgāks vērpē, bet motors piebīdīts tuvāk kabīnei, un tagad faktiski atrodas, kā saka "bāzē". Mūsu tirgū nebūs daudz pikapu ar tādu izsvarojumu. Piekare un amortizācija ir bez pārsteigumiem - priekšā Makfersons, aizmugurē "lāgas". 



D-Max brauc cienījami un komfortabli pa visa veida segumiem. Bez tam D - Max ir gudri noregulēta elektronika, pretizslīdēšana utt. Pieslēdzama pilnpiedziņa, viss vienkārši - 2H, 4H un pazeminātie. Ir arī aizmugurējā diferenciāļa bloķētājs, ja viss kļūst galīgi slikti, un pilnīgi normāls automāts, kam ir arī rokas režīmi. 

Īsāk sakot Isuzu D Max viss ir tāpat kā citiem pikapiem, tikai viņš pats nav tāds kā citi. Tāpēc cilvēki uz to skatās drusku caur pieri, beigu beigās nosvārstās un saka: es labāk aiziešu pāri ielai un nopirkšu Toyota Hilux! 

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

XPeng G6

What Car? Vērtē Novērtēts ar 3 no 5

No veiktspējas un uzlādes ātruma līdz bagātīgam standarta aprīkojumam, XPeng G6 demonstrē iespaidīgu sniegumu. Turklāt tā interjers ir elegants un praktisks. Braukšanas komforts un vadāmības īpašības dažos konkurentos gan būs augstākā līmenī.