Testa brauciens

Toyota Yaris GR testa brauciens

Autosportā balstīta konstrukcija
Fantastiska braukšanas pieredze
Sadarbībā ar Auto Ziņas

Toyota par godu WRC rallija programmai izgatavojusi 2020. gada sensacionālāko automobili - Toyota Yaris GR. Gazoo Racing jeb GR ir Toyota motorsporta divīzija, kas ar Yaris WRC aizveda līdz pasaules čempiona titulam Otu Tanāku - vai otrādi. Stingri ņemot, GR arī ir tikai Yaris pa pusei. Tas ir garāks, platāks un zemāks. Pakaļējais tilts ir no Corollas, kas izskaidro platās riteņu arkas.



Visus četrus riteņus tur neatkarīga piekare un savieno sarežģīta pilnpiedziņas sistēma GR-Four. No parastā Yaris te palikusi tikai riteņu bāze, spoguļi, lukturi un antenas spura uz jumta. Jumts patiešām ir no oglekļa šķiedras, nevis tikai izskatās - mīnus 3,5 kilogrami. Durvis, motorpārsegs un bagāžnieka vāks ir no alumīnija - vēl mīnus 24 kg. Patiešām viegls. 

Zem motorpārsega papīrlapas svarā slēpjas pasaulē jaudīgākais trīscilindru motors,kāds sastopams ielas automašīnā - 261 zirgspēks. Tilpums arī netipiski liels 3 cilindriem - 1,6 litri. 

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Honda Jazz Hybrid

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Kompaktā Honda Jazz hečbeka lielākais trumpis ir salona un bagāžas nodalījuma ietilpība, ko izceļ dažādos veidos salokāmie aizmugures sēdekļi. Uz ceļa tas nebūs tik aizraujošs kā Ford Fiesta, savukārt Peugeot 208 to pārspēs komforta ziņā, taču Jazz sniedz lielisku apkārtējo pārskatāmību, kas būtiski atvieglo pārvietošanos pilsētā. Ekonomiskais hibrīda dzinējs, bagātīgais aprīkojums un stabilā tālākpārdošanas vērtība vismaz daļēji attaisno tā augsto cenu.