Testa brauciens

Toyota Yaris testa brauciens

Kompaktais Yaris kļuvis īsāks, bet riteņu bāze garāka
1,5 litru benzīna dzinējs ar diviem elektromotoriem
Sadarbībā ar Auto Ziņas

Jaunais Yaris ir ne tikai zemāks, bet arī īsāks par iepriekšējo. Kurš, būdams pie pilna prāta, ko tādu darītu? Jaunajiem modeļiem taču jābūt lielākiem par vecajiem? Tā jau arī ir. Riteņu bāze ir par 5 cm garāka, un riteņu attālums arī ir lielāks. Tāpēc automašīnas stāja skatā no aizmugures atgādina rallijkrosa mašīnu. 

Salons arī ir iespaidīgs! Sporta sēdekļi, viss melns, te sarkana krāsa kā ārpusē. Sacīkšu panelis apaļām acīm, sporta stūre gandrīz kā Suprai. Pilnai laimei panelī vēl arvien ir pa pilnam fizisku pogu. Stūre nu regulējas gan augstumā, gan dziļumā, un visas pogas uz tās ir apgaismotas. 

Jaunā Toyota Yaris tehnikas apogejs un vienlaikus esence ir hibrīdiekārta, kas sastāv no tā paša 1,5 benzīna dzinēja un veseliem diviem elektromotoriem. Bezpakāpju transmisija savienota ar tiem vienā mehānismā, tāpēc nodrošina ļoti plūdenu un atsaucīgu braukšanu. Tāpat kā RAV4 un citos modeļos, elektromotori piedalās spēlē līdz pat 130 km stundā.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Toyota Yaris

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Ceturtās paaudzes Yaris ieguvis ekonomisku hibrīda sistēmu, kas būs pietiekami dinamiska arī ārpus pilsētas. Salonā izmantoti kvalitatīvi apdares materiāli un kompaktā hečbeka gaita ir līdzvērtīga klases labākajiem piemēriem, taču pasažieru vieta aizmugurē ir viduvēja, turklāt bagāžas nodalījums ir mazāks nekā konkurentiem. Hibrīda versija ir dārgāka par sāncenšu piedāvājumiem, taču ir vērts ņemt vērā, ka par šo naudu iegūsiet labi aprīkotu Yaris ar efektīvām tehnoloģijām. Tiesa, Ford Fiesta gaitas īpašības būs pārākas, bet Volkswagen Polo ir vispusīgāks.