Testa brauciens

Toyota Yaris testa brauciens

Kompaktais Yaris kļuvis īsāks, bet riteņu bāze garāka
1,5 litru benzīna dzinējs ar diviem elektromotoriem
Sadarbībā ar Auto Ziņas

Jaunais Yaris ir ne tikai zemāks, bet arī īsāks par iepriekšējo. Kurš, būdams pie pilna prāta, ko tādu darītu? Jaunajiem modeļiem taču jābūt lielākiem par vecajiem? Tā jau arī ir. Riteņu bāze ir par 5 cm garāka, un riteņu attālums arī ir lielāks. Tāpēc automašīnas stāja skatā no aizmugures atgādina rallijkrosa mašīnu. 

Salons arī ir iespaidīgs! Sporta sēdekļi, viss melns, te sarkana krāsa kā ārpusē. Sacīkšu panelis apaļām acīm, sporta stūre gandrīz kā Suprai. Pilnai laimei panelī vēl arvien ir pa pilnam fizisku pogu. Stūre nu regulējas gan augstumā, gan dziļumā, un visas pogas uz tās ir apgaismotas. 

Jaunā Toyota Yaris tehnikas apogejs un vienlaikus esence ir hibrīdiekārta, kas sastāv no tā paša 1,5 benzīna dzinēja un veseliem diviem elektromotoriem. Bezpakāpju transmisija savienota ar tiem vienā mehānismā, tāpēc nodrošina ļoti plūdenu un atsaucīgu braukšanu. Tāpat kā RAV4 un citos modeļos, elektromotori piedalās spēlē līdz pat 130 km stundā.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Toyota bZ4X

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

bZ4X ir lielisks universālis – īpaši, ja izvēlaties ar priekšējo riteņu piedziņu un vidējā līmeņa aprīkojumu. Tam ir laba vadāmība, ietilpīgs salons un tas pieejams par saprātīgu cenu, turklāt jūs saņemsiet 10 gadu garantiju akumulatoram, ja nogādāsiet savu automobili pie Toyota dīlera uz ikgadējo EV veselības pārbaudi.