Testa brauciens

Hyundai Tucson N Line: testa brauciens

Hyundai laiž klajā ipašo Tucson versiju
N Line komplektācija ar sportiska rakstura elementiem
Tucson N Line cena 32 990 eiro

Ne tik sen atpakaļ teksts „sportisks ģimenes krosovers” dažiem varētu izraisīt smīnu, taču tagad teju katrs vēlas auto, kas ir praktisks, bet vienlaikus arī apveltīts ar pietiekami agresīvu izskatu. Tucson N Line ir korejiešu zīmola atbilde tiem konkurentiem, kas jau mēģina apmierināt pircēju vēlmes ar savu krosoveru īpašajām modifikācijām.

Tucson ir jau otrs Hyundai modelis, kas ieguvis N Line komplektāciju, pirmais bija i30. Kā jau varētu noprast, N Line pārsvarā ietver kosmētiska rakstura papildinājumus, taču Hyundai Tucson gadījumā ir pamainīti arī atsevišķi tehniskie risinājumi – cietāk noregulēta balstiekārta, asāka stūres reakcija, lai apmierinātu dinamiskas braukšanas piekritējus – un vienlaikus palīdzētu citiem ceļu satiksmes dalībniekiem atšķirt N Line no citām Tucson variācijām.  

Raugoties uz priekšpusi, nevar nepamanīt agresīvāka izskata priekšējo buferi ar melnas krāsas akcentiem un bumeranga formā veidotām dienasgaitas gaismām, kas ir N Line komplektācijai unikāli elementi. Melni ir arī 19 collu izmēra riteņu diski, kā arī logu apmales. Komplektā ar citiem N Line apdares elementiem Tucson nudien izskatās agresīvāks par šī modeļa standarta versiju.

Aizmugurē par Tucson N Line sportisko raksturu atgādina dubultās izplūdes sistēmas caurules un melnas krāsas spoileris, kas kontrastē ar spilgtajām virsbūves krāsām, kādas šim modelim piedāvā ražotājs. Salonā atrodami citi N Line versijai raksturīgie elementi, tai skaitā stūre, kas apvilkta ar perforētu ādu, arī mērinstrumentu panelis apvilkts ar melnu ādu, kas sadiegta ar sarkanām šuvēm.

Kāds tas ir?

Lai arī tam ir agresīvāks izskats, nekā citiem Tucson, braukšanas manieres būtiski neatšķiras. Tas nenozīmē, ka tur kaut kas nav kārtībā – gluži otrādi, Tucson ir harmonisks līdzsvars starp komfortablu gaitu tālākos maršrutos, kā arī pietiekami pārliecinošu stabilitāti, kad vadītājs nolemj pārbaudīt tā sportiskumu. Hyundai norāda, ka balstiekārta ir stingrāka, taču to būs grūti pamanīt ikvienam, kura rīcībā nav zinātniskas laboratorijas cienīga tehnika. Jebkurā gadījumā 19 collu diski šad tad atgādina ne tikai par sevi, bet arī nevienmērīgo reljefu, kāds ir vairumam ielu un ceļu Latvijā.

N Line no citiem Tucson atšķiras arī ar asāku stūres reakciju, kas ļauj akurāti tēmēt tā priekšgalu ceļa virāžās. Tiesa gan, lielākā ātrumā uz šosejas prasās, lai tā būtu nedaudz smagnējāka.

Varētu padomāt, ka ar šādu prelūdiju mēs soli pa solim nonāksim līdz galvenajam – vienlīdz sportiska rakstura motoram, kas ir kaut nedaudz jaudīgāks nekā standarta Tucson. Līdz motoram mēs esam nonākuši, bet N Line versijā tas ne ar ko neatšķiras no 1,6 litru benzīna motora, kāds ir pārējiem vārdabrāļiem. Savukārt 1,6 litru dīzeļdzinējs N Line versijai Latvijā netiek piedāvāts. N Line gadījumā pieejama tikai viena modifikācija, komplektā ar 7DCT automātisko pārnesumkārbu, precīzāk - septiņpakāpju divsajūgu transmisiju.

Par to īpaši satraukties nevajadzētu, jo šķiet, ka tieši modifikācijai ar benzīna motoru ir labākā cenas, lietošanas izmaksu un vērtības proporcija. Taču 177 ZS patiesībā ir pietiekami, lai bez stresa izpildītu pilsētas satiksmē populārākos manevrus. Šim mērķim tā ir labi piemērota, taču kārpīšanās pa meža ceļu smiltīm gan neatstāj labu ietekmi uz transmisijas uzvedību – bet tas ir atkarīgs no maršruta sarežģītības.  

Vai to ir vērts pirkt?

Piedāvājums ir intriģējošs. Lai arī N Line versija Tucson modifikāciju sarakstā nav pati dārgākā (N Line bāzes cena ir 32 990 eiro, bet pats dārgākais Tucson – 38 990 eiro), tā ietver pilnībā pieņamamu aprīkojuma komplektu, kurā bez standarta ekstrām, kas pienākas par šo cenu, ietilpst arī Apple CarPlay un Android Auto savienojuma iespēja viedtālruņiem, bezvadu lādētājs, sēdekļu apsilde arī otrajā rindā un daudz kas cits. Arī drošības aprīkojuma saraksts ir visai garš, ietverot autonomo ārkārtas bremzēšanas sistēmu, piekabes stabilitātes kontroles sistēmu un virkni citu asistentu. Tiem, kas klausās kaut ko vairāk par šlāgermūzikas radio, noteikti rekomendējam piemaksāt 750 eiro par KRELL Premium audiosistēmu, tā ir burvīga.


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Hyundai Tucson

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Hyundai Tucson ir laba vērtības un cenas proporcija, pievilcīgs vizuālais izskats un plaša labu motoru izvēle, taču gaitas un vadāmības īpašību ziņā tas atpaliek no dažiem konkurentiem.