Atjauninātā BMW 3.sērija: Pirmie iespaidi Latvijā
Whatcar.lv testē 320i
Uzlabota virsbūves un salona apdare
Latvijā no 20.septembra

Ir jābūt BMW pazinējam, lai nekavējoties ieraudzītu atšķirības starp „veco” 3.sēriju un šī paša modeļa atjaunināto versiju. Pirmais, kas iekrīt acīs, ir mazliet sarežģītākie lukturi, bamperi un izspīlētās ribas uz motora pārsega. Jā, arī apakšējās sānu malas izliekums. Vieglmetāla diskiem cits dizains? Ak jā, arī tas. Kopumā, no priekšpuses raugoties, auto ir kļuvis agresīvāks, bet par aizmuguri joprojām var pastrīdēties. Katrā ziņā, tik stilīga kā 3.sērijas coupe tā nav.
Salonā uzmanību uzreiz pievērš atsevišķi metāliski apdares
akcenti, kaut gan nekādas lielās pārmaiņas nav notikušas. Whatcar.lv testētajam
auto bija salons ar ādas apdari, kas šķita vēl kvalitatīvāka nekā
iepriekš. BMW gan apgalvo, ka 3.sērijas
atjaunināšana ietvērusi ap 2500 dažāda kalibra un nozīmes detaļu nomaiņu, taču ikdienas lietotājam tas ir
tikai skaitlis. Mēs ticam, ka tas nebija velti darīts un laikam bija vajadzīgs.
Turpat viduskonsolē atrodas arī USB pieslēgvieta, kur varat uzlādēt savu iPhone
viedtālruni. Tiesa gan, jūs, iespējams, nevarēsiet šādā veidā piekļūt tajā uzglabātajai
ierakstu kolekcijai - mūsu veiktā testa laikā BMW caur USB iPhone tomēr negribēja atpazīt.
Gaitas komforta un vadāmības ziņā atjauninātais variants sliktāks nav palicis un joprojām nodrošina ierasto, augstas proves manevrētspēju un stabilitāti. WhatCar.lv testam bija piešķirts 320i ar 2,0 benzīna dzinēju, kas attīsta 170 ZS. „Efektīvā dinamika” vilties nelika, un ikdienas uzdevumiem tas ir pilnīgi pietiekams variants – tieši tas, kas no 3.sērijas tiek gaidīts.
Piespiežot gāzes pedāli, dzinēja rūciens ir klusināts un patīkams, automātiskās pārnesumkārbas darbība praktiski vispār nav jaušama, turklāt salonā līdz 100 km/h valda klusums un miers. Pēc tam par sevi arvien uzmācīgāk atgādina riepu švīkstoņa. Taču pat salīdzinoši cieti noregulētā piekare nevainojami tika galā ar tādiem sarežģītiem un ielāpiem bagātiem ceļa posmiem, kā Z.Meierovica bulvāris gar Valsts prezidenta rezidenci Jūrmalā – kas ir tipisks piemērs ceļu kvalitātei valstī.
Vidējais degvielas patēriņš WhatCar.lv testa laikā gan nenoslīdēja zem 9,5 litriem uz 100 km. Jāņem vērā, ka 3.sērija ir diezgan provokatīvs transportlīdzeklis, kura mestajam izaicinājumam nav viegli pretoties.
WhatCar.lv testēja:
BMW 320iJauda: 125 kW/170 ZS; 210 Nm
Paātrinājums 0–100 km/h: 8.2 sekundes
Maksimālais ātrums: 228 km/h
Vidējais degvielas patēriņš (ražotāja noteiktais): 6.1 litri uz 100km
Cena: 43 597 eiro
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...