Ziņas
                    Toyota C-HR+ elektriskais flagmanis Eiropai
Pilnībā elektrisks krosovers no Toyota
600 km sniedzamība
Baltijas valstīs CH-R+ gaidāms 2026. gada sākumā
 
                        Visspilgtāk atšķirības izpaužas 
galvenajos izmēros. Tā C-HR+ 
ir 2750 mm riteņu bāze (pret 
2640 mm CH-R), bet garums, 
platums un augstums ir attiecīgi 
4520, 1870 un 1595 mm. Šādi 
gabarīti nozīmē, ka jaunā 
modeļa dabiskie konkurenti 
būs Volvo EC40, Smart  #3, Mini 
Countryman un BMW iX2.
 C-HR+ pamatā ir universālā 
e-TNGA platforma, un modelim 
paredzēti trīs piedziņas varianti. 
Bāzes izpildījumā automobili 
aprīkos ar 57,7 kWh akumulatoru 
un vienu 167 ZS motoru, un tam 
būs priekšējo riteņu piedziņa. 
Kā 
alternatīva būs pieejams 77 kWh
 akumulators, kas enerģiju 
nodrošinās vienam 224 ZS 
motoram vai diviem motoriem, 
kuri kopīgi attīstīs 343 ZS, padarot 
CH-R+ par jaudīgāko Eiropā 
piedāvāto Toyota modeli. Šādā 
izpildījumā pilnpiedziņas versija 
līdz 100 km/h paātrināsies 
5,2 sekundēs.
 Jaudīgākā priekšpiedziņas 
modeļa nobraukuma rezerve būs 
600 km, pilnpiedziņas mašīnai 
525 km, bet variantam ar 57,7 kWh 
akumulatoru – 455 km. 

Enerģiju 
taupošs gaisa siltumsūknis 
iekļauts standarta aprīkojumā, 
bet borta lādētāja jauda būs 11 kW,
 ko par papildu samaksu varēs div
kāršot. Maksimālā līdzstrāvas uz
lādes jauda – konservatīvi 150 kW.
 Inženieri apglavo, ka stingra 
šasijas konstrukcija, zems 
smaguma centrs, kā arī īpaši 
šasijas regulējami ne tikai 
nodrošinās komfortablu gaitu, 
bet arī aizraujošu vadāmību. 
CH-R+ salons ir veidots pēc 
bZ parauga: vadītāja priekšā 
zem vējstikla ierīkots neliels 
instrumentu panelis, savukārt 
priekšējā paneļa centrā 
izvietots 14 collu multivides 
skārienekrāns. Tā apakšā – 
virkne pogu un slēdžu klimata 
un audiosistēmas vadībai. 
Uz centrālā tuneļa izvietots 
transmisijas režīmu pārslēgs,
 braukšanas režīmu izvēles 
pogas un divi viedtālruņu 
bezvadu lādētāji. 
Aizmugurē 
USB pieslēgvietas un savs 
klimata vadības bloks. 
Bagāžas nodalījuma tilpums 
kompaktklases līmenī – 416 litru.
 Atsevišķos Eiropas tirgos jaunā 
modeļa tirdzniecība sāksies šā 
gada pēdējā ceturksnī, bet Baltijas 
valstīs CH-R+ gaidāms 2026. gada 
sākumā. Cenas pagaidām nav 
zināmas.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...
 
                    		 
                    		 
                    	 
						 
						 
						 
						 
						 
                    	 
                         
                 
                 
                 
						 
						 
						 
						 
						 
						