Ziņas
Toyota C-HR+ elektriskais flagmanis Eiropai
Pilnībā elektrisks krosovers no Toyota
600 km sniedzamība
Baltijas valstīs CH-R+ gaidāms 2026. gada sākumā

Visspilgtāk atšķirības izpaužas
galvenajos izmēros. Tā C-HR+
ir 2750 mm riteņu bāze (pret
2640 mm CH-R), bet garums,
platums un augstums ir attiecīgi
4520, 1870 un 1595 mm. Šādi
gabarīti nozīmē, ka jaunā
modeļa dabiskie konkurenti
būs Volvo EC40, Smart #3, Mini
Countryman un BMW iX2.
C-HR+ pamatā ir universālā
e-TNGA platforma, un modelim
paredzēti trīs piedziņas varianti.
Bāzes izpildījumā automobili
aprīkos ar 57,7 kWh akumulatoru
un vienu 167 ZS motoru, un tam
būs priekšējo riteņu piedziņa.
Kā
alternatīva būs pieejams 77 kWh
akumulators, kas enerģiju
nodrošinās vienam 224 ZS
motoram vai diviem motoriem,
kuri kopīgi attīstīs 343 ZS, padarot
CH-R+ par jaudīgāko Eiropā
piedāvāto Toyota modeli. Šādā
izpildījumā pilnpiedziņas versija
līdz 100 km/h paātrināsies
5,2 sekundēs.
Jaudīgākā priekšpiedziņas
modeļa nobraukuma rezerve būs
600 km, pilnpiedziņas mašīnai
525 km, bet variantam ar 57,7 kWh
akumulatoru – 455 km.

Enerģiju
taupošs gaisa siltumsūknis
iekļauts standarta aprīkojumā,
bet borta lādētāja jauda būs 11 kW,
ko par papildu samaksu varēs div
kāršot. Maksimālā līdzstrāvas uz
lādes jauda – konservatīvi 150 kW.
Inženieri apglavo, ka stingra
šasijas konstrukcija, zems
smaguma centrs, kā arī īpaši
šasijas regulējami ne tikai
nodrošinās komfortablu gaitu,
bet arī aizraujošu vadāmību.
CH-R+ salons ir veidots pēc
bZ parauga: vadītāja priekšā
zem vējstikla ierīkots neliels
instrumentu panelis, savukārt
priekšējā paneļa centrā
izvietots 14 collu multivides
skārienekrāns. Tā apakšā –
virkne pogu un slēdžu klimata
un audiosistēmas vadībai.
Uz centrālā tuneļa izvietots
transmisijas režīmu pārslēgs,
braukšanas režīmu izvēles
pogas un divi viedtālruņu
bezvadu lādētāji.
Aizmugurē
USB pieslēgvietas un savs
klimata vadības bloks.
Bagāžas nodalījuma tilpums
kompaktklases līmenī – 416 litru.
Atsevišķos Eiropas tirgos jaunā
modeļa tirdzniecība sāksies šā
gada pēdējā ceturksnī, bet Baltijas
valstīs CH-R+ gaidāms 2026. gada
sākumā. Cenas pagaidām nav
zināmas.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...