Testa brauciens

Tikpat avangardisks, taču lielāks. Izmēģinām jauno Toyota C-HR

Gandrīz premium izskats
Augstvērtīgs salons
Sadarbībā ar Auto Ziņas

Japāņu krosovers Toyota C-HR pircējiem iepatikās neordinārā dizaina dēļ. Spriežot pēc pārdošanas rezultātiem, krosovers ar Toyota neierasti drosmīgu dizainu lielākos panākumos guvis tieši Eiropā. Tāpēc jaunais modelis faktiski radīts tieši mūsu tirgum, kamēr globusa otrā pusē daudviet vairs nemaz nav pieejams. 

Jaunais C-HR ir padziļināta modernizācija, taču ārēji modeli nevar ne pazīt. C-HR pirmoreiz pieejams arī kā lādējamais hibrīds. No jaunā Prius aizgūtais spēka agregāts attīsta 233 zirgspēkus. Arī 2 l pašuzlādes hibrīds nav nekāds vājais - 197 ZS ar elektrisku pilnpiedziņu. Vienkāršākais C-HR ir 1,8 hibrīds ar 140 zirgspēkiem. Starp daudzajiem jauninājumiem Toyotai patīk izcelt arī divtoņu krāsojumu un iegremdējamus durvju rokturus. 

Vietas aizmugurē nav kļuvis vairāk, tomēr sānstikli ir lielāki. Labi iecerētais panorāmas jumts neko daudz nepalīdz, turklāt ir dārgs prieks un pieejams ne visiem C-HR. Taču aizmugurē ir vairāk vietas ceļgaliem, tāpēc tur pietiek vietas arī pieaugušiem pasažieriem. Patīkami, ka C-HR joprojām ir ļoti kompakts, taču ne maziņš. Pārvērtības salonā neatpaliek no a la premium metamorfozēm ārienē. 

Vadītāja saskarne velk visai ciešas kopīgās līnijas ar jauno Prius. Arī 12,3 collu ekrāns ir no tā. Jaunā kiberrealitāte tomēr nav aizslaucījusi arī elegantas fiziskās vadības ierīces. Toyota C-HR brauc blīvi un pieklājīgi.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Toyota Land Cruiser

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Jaunais Toyota Land Cruiser ir fantastisks apvidus auto, un tam vajadzētu būt arī ļoti uzticamam. Tiesa, tas ir visai dārgs, un, ja jūs nekad nedosities bezceļos, jums, visticamāk, būs izdevīgāk izvēlēties kādu no ērtākām un greznākām alternatīvām.