Testa brauciens

Tikpat avangardisks, taču lielāks. Izmēģinām jauno Toyota C-HR

Gandrīz premium izskats
Augstvērtīgs salons
Sadarbībā ar Auto Ziņas

Japāņu krosovers Toyota C-HR pircējiem iepatikās neordinārā dizaina dēļ. Spriežot pēc pārdošanas rezultātiem, krosovers ar Toyota neierasti drosmīgu dizainu lielākos panākumos guvis tieši Eiropā. Tāpēc jaunais modelis faktiski radīts tieši mūsu tirgum, kamēr globusa otrā pusē daudviet vairs nemaz nav pieejams. 

Jaunais C-HR ir padziļināta modernizācija, taču ārēji modeli nevar ne pazīt. C-HR pirmoreiz pieejams arī kā lādējamais hibrīds. No jaunā Prius aizgūtais spēka agregāts attīsta 233 zirgspēkus. Arī 2 l pašuzlādes hibrīds nav nekāds vājais - 197 ZS ar elektrisku pilnpiedziņu. Vienkāršākais C-HR ir 1,8 hibrīds ar 140 zirgspēkiem. Starp daudzajiem jauninājumiem Toyotai patīk izcelt arī divtoņu krāsojumu un iegremdējamus durvju rokturus. 

Vietas aizmugurē nav kļuvis vairāk, tomēr sānstikli ir lielāki. Labi iecerētais panorāmas jumts neko daudz nepalīdz, turklāt ir dārgs prieks un pieejams ne visiem C-HR. Taču aizmugurē ir vairāk vietas ceļgaliem, tāpēc tur pietiek vietas arī pieaugušiem pasažieriem. Patīkami, ka C-HR joprojām ir ļoti kompakts, taču ne maziņš. Pārvērtības salonā neatpaliek no a la premium metamorfozēm ārienē. 

Vadītāja saskarne velk visai ciešas kopīgās līnijas ar jauno Prius. Arī 12,3 collu ekrāns ir no tā. Jaunā kiberrealitāte tomēr nav aizslaucījusi arī elegantas fiziskās vadības ierīces. Toyota C-HR brauc blīvi un pieklājīgi.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Toyota bZ4X

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

bZ4X ir lielisks universālis – īpaši, ja izvēlaties ar priekšējo riteņu piedziņu un vidējā līmeņa aprīkojumu. Tam ir laba vadāmība, ietilpīgs salons un tas pieejams par saprātīgu cenu, turklāt jūs saņemsiet 10 gadu garantiju akumulatoram, ja nogādāsiet savu automobili pie Toyota dīlera uz ikgadējo EV veselības pārbaudi.