Ziņas

Pirmie iespaidi: jaunais 3.sērijas BMW

Atjauninātā 3.sērija jau drīz pārdošanā
Jauns 330d
Uzlabota degvielas ekonomija un izmeši

Paskaties uz atjaunināto 3.sērijas BMW! Šķiet, ka esi saticis senu draugu, kurš tagad nēsā jaunas brilles. Tu apjēdz, ka kaut kas ir citādi, bet nevari pateikt – kas.

Faktiski, lai piešķirtu automobilim muskuļotāku izskatu, nedaudz pārveidoti bamperi, dzinēja pārsegs un sānu malas. Arī radiatora reste ir vairāk izliekta. Sarežģītāki izveidoti priekšējo un aizmugurējo lukturu bloki. Vieglmetāla riteņu diskiem ir jauns dizains.

Savukārt automobiļa iekšienē pārvērtības aprobežojas ar dažiem atšķirīgiem apdares materiāliem standarta komplektācijās.

Tomēr, izvēloties satelītnavigācijas sistēmu, komplektā nāk arī jaunā uzlabotā BMW iDrive vadības sistēma. Tagad tai izveidotas atsevišķas pogas biežāk izmantotajām funkcijām, piemēram, radio un navigācijai, līdz ar to vairs nav nepieciešams meklēt pa visu izvēlni displejā, lai izvēlētos šis funkcijas.

Turklāt, lai atvieglotu vajadzīgās pogas atrašanu, neatraujot skatienu no ceļa, katrai pogai ir mazliet atšķirīga forma.

Jaunais 3,0 litru turbodīzeļdzinējs attīsta 245 ZS jaudu un 520 Nm griezes momentu, tas ir par 14 ZS un 20 Nm vairāk nekā vecajam 330d modelim, savukārt vidējais degvielas patēriņš samazināts no 6,1 l/100 km uz 5,7 l/100 km.

Jaunajam dzinējam maksimālais griezes moments ir jau 1750 apgriezienos līdz pat 3000 apgriezieniem minūtē, līdz ar to, pat ja esi slinks ar diezgan robusto manuālo pārnesumkārbu, auto turpinās vilkt spēcīgi.

Pārmaiņas pēc uzgāzē stiprāk, un pārspēsi daudzus sportiskos auto – līdz ātrumam 100 km/h auto ar šo dzinēju ieskrienas tikai 6,1 sekundē.

BMW vecais 3,0 litru dzinējs ne gluži bija mierā ar šādu izturēšanos, kļūdams nedaudz trokšņains, tahometra bultiņai pietuvojoties skalas sarkanajai daļai. Taču jaunais dzinējs skan patīkami lielākos apgriezienos un ir gandrīz nedzirdams, darbojoties bezrūpīgāk.

Vēl arī 325d un 335d dzinējiem ir nedaudz uzlabota dinamika, degvielas patēriņš un kaitīgo izmešu līmenis.

Pēc gara brauciena pa taisnu šoseju tu jutīsies atpūties un gatavs darbam. Taču spēcīgās saķeres, stabilās virsbūves un atsaucīgās stūres dēļ 3.sērijas BMW ir lielisks arī līkumotos ceļos. Gaita varbūt arī ir nedaudz par cietu, taču tā tik un tā ir pilnīgi pieņemama.

Cena: 27 160–46 960 eiro ar PVN
Pārdošanā: no 20.septembra
Tev patiks: jauda, vadāmība, ekonomiskums
Tev nepatiks: robusta manuālā pārnesumkārba

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

BMW 3. sērija

What Car? Vērtē Novērtēts ar 5 no 5

BMW 3. sērija joprojām ir premium līmeņa biznesa klases līderis. Tā galvenā pievilcība slēpjas veidā, kā tas brauc. Vadāmības īpašības ar garantiju liks tev pasmaidīt. Tas ir arī ekonomisks (320d modifikācijā) un ar labāko infosistēmu savā klasē.