Testa brauciens

Škoda Fabia testa brauciens

Jaunais Fabia kļuvis lielāks
Dzinēju klāstā atsaucīgi benzīna agregāti
Sadarbībā ar Auto Ziņas

Auto klases iedala pēc izmēriem un apzīmē ar burtiem. Lielākos segmentus nosauc par godu populārākajiem modeļiem. Tāpēc kompaktklase ir golf klase. Mazo klasi drīz varēs saukt par Fabia klasi.

Franču ražotājiem tur būtu kas iebilstams, taču Škoda Fabia gadu gaitā noteikusi daudzus standartus mazajās automašīnās. Bet jaunās Fabia standarti sniedzas pāri mazās klases robežām. Kaut vai garums - pirmo reizi modeļa vēsturē Fabia hečbeks pārsniedzis 4 metru robežu, ja neskaitām rallija mašīnas. 

Jaunā Fabia tik ļoti pāraugusi savus priekštečus, ka nav pat vērts tos salīdzināt. Ņemsim kaut ko lielāku. Jaunā Fabia ir tik gara un ar tikpat garu riteņu bāzi cik savulaik bija Golf 4. Tas bija sen, kas tas par salīdzinājumu? 

Labi, bet platumā jaunā Fabia ir tikpat plata kā Golf 6. Fabia bagāžnieks ir lielāks nekā jebkad - 380 l. Kas neparasti, Fabia var dabūt lielāku degvielas tvertni. 50 litrus 40 vietā par nepilniem 40 eiro. 

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Škoda Superb Combi

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Škoda Superb Combi ir ērts un izsmalcināts kreiseris ar adaptīvo balstiekārtu, turklāt tas izceļas ar izcilu praktiskumu. Sākuma līmeņa 1,5 TSI l 150 ZS benzīna dzinējs, visticamāk, piedāvās labāko izmaksu, efektivitātes un veiktspējas kombināciju - ja vien jūs nemeklējat uzņēmuma automašīnu, jo tādā gadījumā PHEV būs izdevīgāks nodokļu ziņā. No visām apdares versijām mēs izvēlētos Selection.

What Car? TOP100

Lasi arī What Car? žurnālus