Ziņas
Porsche Taycan Cross Turismo bezceļu braukšanas testos
Vēl praktiskāks Taycan
Testos mēroti 998 361 kilometri
Elektrisks un daudzpusīgs

Tāpat aizmugurē sēdošajiem pasažieriem ir krietni vairāk vietas un bagāžas nodalījumam ir lielāka ietilpība. Interjers un tā aprīkojums ticis optimizēts līdz pēdējai detaļai. Interesanti, ka maketam jeb interjera fiziskai reprezentācijai un aprīkojuma funkcionalitātei bijušas nepieciešamas vien 650 dizaina un koordinācijas stundu, kā arī 1500 izstrādes stundu.

Porsche izstrādātais un šim modelim paredzētais aizmugurē
piestiprināmais riteņu turētājs arī pakļauts bargai testēšanas
programmai ar izmēģinājumiem pa nelīdzenu ceļu un ar dinamisku
braukšanu. Tas nosaka jaunus standartus attiecībā uz vadāmību,
ergonomiku, braukšanas drošību un stabilitāti. Uz tā platajām sliedēm
iespējams transportēt vairākus elektriskos velosipēdus.
Cross Turismo veidots tā, lai tas uzrādītu izcilu sniegumu
sacīkšu trasē, turklāt spēkratam jāspēj pārvarēt nogāzes, dubļus un
grants segumus. Šie apstākļi tika simulēti „Izturības testēšanas
poligonā” Veisahas Attīstības centrā.

Cross Turismo ticis pārbaudīts arī neierastās vietās Francijas
dienvidos un Pirenejos. Poligoni Veisahas Attīstības centrā piedāvājuši
papildu bezceļa izaicinājumus netālu no Āfrikas tā dēvētajā Safari
trasē. Kopumā Cross Turismo pārbaudījumos apbraucis zemeslodi teju 25 reizes, ja to mērītu ap ekvatoru, mērojot 998 361 kilometru.
Plaša testēšana tiek veikta arī laboratorijās un īpašos pārbaudījumu
stendos. Tā ietver aerodinamikas dizaina izstrādi un apstiprināšanu,
tādēļ Cross Turismo pārcietis vētru vēja tunelī aptuveni 325 stundas. Taycan izstrādes procesā auto kopumā tur pavadījis jau 1500 stundu.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...