Testa brauciens
                    Cupra Formentor testa brauciens
310 zirgspēku jauda un pilnpiedziņa 
Oriģinālmodelis, ar ko Cupra marka uzsāk patstāvīgu dzīvi
Sadarbībā ar Auto Ziņas
 
                        Trīssimt zirgspēku, unikāla virsbūve, tāds pats salons un viss pārējais.
 Tāds ir jaunais Cupra Formentor. Kādreizējais sportisko Seatu 
apakšzīmols, kura nosaukums esot saīsinājums no Cup Racing, pirms diviem
 gadiem kļuva par atsevišķu automašīnu marku. Formentor ir garāks un 
zemāks par Cupra Ateca, tomēr joprojām nedaudz augstāks par parastu 
Leon. 
Divlitru turbomotora un visas mašīnas temperamentu var iespaidot 
paspaidot otru pogu uz stūres. Tā atbild par braukšanas režīmiem. 
Comfort'ā Formentor patiešām ir diezgan komfortabls, nedaudz 
sakāpinātais Sport precīzāk atbilst automašīnas raksturam un retai 
ekskursijai pa pļavu krosovers apgādāts arī ar Offroad režīmu.
Dizains izdevies, jo auto uzrunā arī stāvot uz vietas. Cilvēki skatās un
 pēta, kas tas ir.
Aizmugures daļa ir ļoti iztieksmīga, varbūt tāpēc to 
arī sauc par Lamborghin Urus tautai. 
Jumta līnija ir tāda izteiksmīga. Varētu domāt, ka tāda tipa automašīnā 
ir maz vietas aizmugurē. Nekā, durvis ir platas, un tur es arī iekāpu, 
ļoti normāli, pietiek vietas pieaugušam cilvēkam. 
Bagāžnieks gan nav lielāks kā Golfam - bet kuru tas uztrauc? 
Daudz 
svarīgāka taču ir dinamika, temperaments un raksturs!
Formentorā arī salikts viss, kas ļaudīm šķiet iekārojams mūsdienu 
automašīnās. Izmērs, klīrenss, dizains. Jaudas klātbūtne, savienojamība 
ar visādiem telefoniem, komforts, apdares kvalitāte un pie visa klāt arī
 saprātīga cena.
			
                	
                    
                    Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...
 
                    	 
                    		 
						 
						 
						 
						 
                    		 
                         
						 
						 
						 
						 
						