Ziņas

Latvijā ieradies jaunais Toyota Yaris

Jaunās paaudzes Toyota Yaris
Iespēja braukt elektriskajā režīmā
Sākumcena - 13 900 eiro

Kamēr daudzi B segmenta automobiļi kļūst garāki, jaunais Yaris ir nedaudz īsāks par aktuālo modeli. - virsbūves garums samazinājies līdz mazāk nekā četriem metriem.

Pirmo reizi izmantotā GA-B platforma ļāvusi samazināt modeļa augstumu, vienlaikus palielinot platumu par 50 mm, bet šķērsbāzi par 57 mm.


Jaunajā Yaris ir vairāk vietas starp vadītāju un priekšējo pasažieri (+20 mm), kas pavēra iespēju ierīkot plašāku viduskonsoli. Bagāžnieka ietilpība - 286 litri. 

Toyota cer panākt, lai Yaris kļūst par drošāko automobili mazajā klasē. Viens no pamatiem šādai iecerei ir sadursmes novēršanas atbalsta sistēma. Pirmssadursmes sistēma (Pre-Collision System jeb PCS)  tagad darbojas pat tad, ja ātruma atšķirība starp diviem auto ir 180 km/h. Uzlabotā PCS ieguvusi arīdzan spēju atpazīt gājējus, kas atrodas mašīnas ceļā gan dienā, gan naktī, ja braukšanas ātrums nepārsniedz 80 km/h.


Jaunais Yaris hibrīds spēs elektriskā režīmā attīstīt līdz pat 130 km/h. Tas nozīmē, ka Yaris Hybrid lietotājs var izbaudīt virkni elektromobiļu priekšrocību, taču par zemāku cenu. 

Nelielā izmēra litija jonu baterija novietota zem aizmugurējā sēdekļa. CO2 izmešu apjoms ir samazinājies līdz 87 g/km, savukārt vidējais degvielas patēriņš atbilstoši WLTP testu procedūrai ir 3,8 l/100 km - tātad par 20% labāks rādītājs nekā iepriekš. Yaris Hybrid ir par 16% jaudīgāks, kopējai jaudai sasniedzot 116 ZS. 0-100 km/h paātrinājums ilgst 9,7 sekundes.



Tāpat Yaris varēs iegādāties arī ar 1,0 un 1,5 litru benzīna motoriem, kombinējot tos ar 6 M/T vai CVT transmisiju. Yaris Hybrid Active sākuma cena ir 18 800 Eur.

Standard aprīkojuma līmeņa Yaris ar 1,0 l benzīna motoru maksā no 13 900 Eur.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Toyota Yaris

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Ceturtās paaudzes Yaris ieguvis ekonomisku hibrīda sistēmu, kas būs pietiekami dinamiska arī ārpus pilsētas. Salonā izmantoti kvalitatīvi apdares materiāli un kompaktā hečbeka gaita ir līdzvērtīga klases labākajiem piemēriem, taču pasažieru vieta aizmugurē ir viduvēja, turklāt bagāžas nodalījums ir mazāks nekā konkurentiem. Hibrīda versija ir dārgāka par sāncenšu piedāvājumiem, taču ir vērts ņemt vērā, ka par šo naudu iegūsiet labi aprīkotu Yaris ar efektīvām tehnoloģijām. Tiesa, Ford Fiesta gaitas īpašības būs pārākas, bet Volkswagen Polo ir vispusīgāks.