Ziņas

Range Rover iepazīstina ar atjaunoto Velar

Modernizētais Range Rover Velar
Jaunievedumi dzinēju arsenālā
Pircēji saņems 2021. gada sākumā

Range Rover iepazīstina ar atjaunoto Velar, kas tiek piedāvāts ar hibrīdo Plug-in piedziņu, vienas rindas sešu cilindru benzīna un dīzeļa dzinējiem, kā arī ar standartaprīkojumā iekļautu pneimatisko piekari.

Velar zīmola saimes gammā atrodas starp Range Rover Evoque un Range Rover Sport. Tagad tas pieejams tikai ar elektrības piedziņu. Jaunais no tīkla uzlādējamais hibrīds P400e sasniedz 404 ZS un 640 Nm griezes momentu. Paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h šis modelis sasniedz vien 5,4 sekundēs.

17,1 kWh litija jonu akumulatoru, kas uzstādīts bagāžas nodalījuma apakšā, līdz 80% iespējams uzlādēt 30 minūšu laikā, bet lādējot ātrās uzlādes stacijās vai standarta Wallbox uzlādes stacijās 1 h 40 min. laikā. Tas izceļas ar savu spēju tikai elektriskajā režīmā nobraukt 53 km attālumu (saskaņā ar WLTP), vidējo degvielas patēriņu 2,2 l/100 km un vien 49 g/km CO2 emisiju.

Jaunākie efektīvie benzīna un dīzeļa dzinēji ir aprīkoti ar hibrīdo 48 voltu elektrisko MHEV tehnoloģiju. Sešu cilindru dzinēji ir iespējami kā dīzeļa D300 (300 ZS) vai benzīna P340 (340 ZS) un P400 (400 ZS) varianti. Tiem ir četru riteņu piedziņa un pneimatiskā piekare, kas izceļas ar īpašu Range Rover komfortu.

Jaunie P340 un P400 sešu cilindru dzinēji attiecīgi sasniedz 480 un 550 Nm griezes momentu, bet jaudīgais P400 dzinējs ļauj ieskrieties no 0 līdz 100 km/h vien 5,5 sekunžu laikā. Abi dzinēji ir aprīkoti ar elektrisko kompresoru, kas darbojas kopā ar divu kanālu turbīnu un CVVL (angļu Continuous Variable Valve Lift) vārpstu pārvaldības sistēmu.

D300 dīzeļa dzinējs sasniedz 650 Nm griezes momentu, paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tas attīsta 6,5 sekunžu laikā, un tā degvielas patēriņš sasniedz 7,4 l/100 km, bet CO2 emisijas – 194 g/km.

Turklāt, ar Range Rover Velar debitēja arī jaunās paaudzes četru cilindru Ingenium D200 (204 ZS) dīzeļa dzinējs, kas sasniedz vēl lielāku jaudu, mazākas CO2 emisijas un labāku degvielas patēriņu. Tāpat kā citi dzinēji, arī šis tiek piedāvāts aprīkojumā ar hibrīdo 48 voltu tehnoloģiju, dzinēja CO2 emisijām no 165g/km, bet degvielas patēriņu – 6,3 l/100 km.

Velar salonā izceļas digitālie ekrāni un Land Rover multimediju sistēma Pivi vai Pivi Pro. Pirmo reizi multimediju sistēmā tika integrēta Spotify programma, turklāt Bluetooth interfeiss vienlaicīgi ļauj tai pieslēgties no diviem telefoniem.

Visas Velar versijas iespējams pasūtīt jau šajā gadā, bet paši modeļi pircējus sasniegs 2021. gada sākumā.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Toyota Yaris

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Ceturtās paaudzes Yaris ieguvis ekonomisku hibrīda sistēmu, kas būs pietiekami dinamiska arī ārpus pilsētas. Salonā izmantoti kvalitatīvi apdares materiāli un kompaktā hečbeka gaita ir līdzvērtīga klases labākajiem piemēriem, taču pasažieru vieta aizmugurē ir viduvēja, turklāt bagāžas nodalījums ir mazāks nekā konkurentiem. Hibrīda versija ir dārgāka par sāncenšu piedāvājumiem, taču ir vērts ņemt vērā, ka par šo naudu iegūsiet labi aprīkotu Yaris ar efektīvām tehnoloģijām. Tiesa, Ford Fiesta gaitas īpašības būs pārākas, bet Volkswagen Polo ir vispusīgāks.