Ziņas

Škoda Enyaq iV elektriskā krosovera pirmizrāde Baltijā

Jauns elektroauto no Škoda
Nobraucamā distance līdz 510 km
Cena no 38 338 eiro

Elektriskais krosovers ir Škoda pirmais sērijveida modelis, kas būvēts uz Volkswagen Grupas MEB modulārās elektroauto platformas. Škoda Enyaq iV ir aprīkots ar trīs kapacitāšu akumulatoriem, kas ļauj ar vienu uzlādi veikt no 340 līdz pat 510 km pēc WLTP cikla. 

Auto 100 vadītājs Māris Jansons pauž: “Škoda Enyaq iV — pareizais produkts īstajā laikā! Brīdī, kad teju vai visi ražotāji izziņo un ievieš elektroauto dažādos segmentos, mēs varam prezentēt modernu elektropiedziņas kompaktklases krosoveru — jauno Škoda Enyaq iV. Šis segments Latvijā attīstās ļoti strauji — klientiem ir bijušas ļoti plašas izvēles iespējas.

 Latvijā šī gada pirmajos astoņos mēnešos šo automobiļu segments veido 1/3 no kopējā pasažieru auto tirgus, tāpēc uzskatām, ka tieši Enyaq iV šobrīd pretendē uz pieprasītākā elektroauto modeļa statusu Latvijas tirgū. Enyaq iV ir zīmola pirmais pilnībā elektriskais krosovers, ko ražos uz jaunās MEB platformas, kas ļaus izmantot visu jaunāko tehnoloģiju potenciālu. Šī modeļa priekšrocība ir ne tikai tehniskie rādītāji, bet kā jau ierasts Škoda zīmolam — arī praktiskums, ietilpība un “Simply Clever” risinājumi. Izziņojot cenu šim modelim, zīmols tirgum nodod ļoti nopietnu ziņu — elektroauto ir pieejams”.

MEB platforma sastāv no tā sauktās skrituļdēļa platformas, kur akumulators ir iebūvēts automašīnas grīdā telpas taupības nolūkos. Ir pieejami trīs dažādu tilpumu akumulatori, piecas motoru jaudas versijas no 109 līdz 225 kW ar aizmugurējo vai pilnpiedziņu.

Papildaprīkojuma klāstā pieejamais 13 collu ENYAQ iV centrālais ekrāns (standarta aprīkojumā, sākot ar Enyaq iV 60) ir lielākais, kāds līdz šim uzstādīts Škoda qautomobiļos. Turklāt pilnībā jaunais krosovers vienmēr ir tiešsaistē. Akumulatora uzlādi un interjera gaisa kondicionēšanu iespējams ērti un attālināti vadīt, izmantojot Škoda Connect lietotni.

Jaunā Škoda Enyaq iV iepriekšrezervācija Latvijā jau ir uzsākta un pirmie auto pie klientiem nonāks 2021. gada pavasarī. Bāzes modelis Škoda iV 50 būs pieejams, sākot no 34 423 EUR ar 55 kWh (bruto) akumulatora ietilpību un dzinēja jaudu 109 kW. Sniedzamība ar pilnu uzlādi 340 km pēc WLTP cikla un šī modifikācija Latvijā būs pieejama 2021. gada rudenī.

Škoda Enyaq iV 60 modeļa cena ir sākot no 38 338 EUR, 62 kWh (brutto) akumulatora ietilpību un dzinēja jauda 132 kW. Šai modifikācijai sniedzamība ar pilnu uzlādi ir 390 km pēc WLTP cikla.

Uzsākot tirdzniecību, jaudīgākā un veiktspējīgākā versija būs Enyaq iV 80, kas būs pieejama, sākot no 44 744 EUR. Akumulatora ietilpība šim modelim ir 82 kWh (bruto) un dzinēja jauda 150 kW, kas nodrošinās sniedzamība ar pilnu uzlādi līdz 500 km pēc WLTP cikla.

Sākumā visi Škoda Enyaq iV modeļi būs pieejami ar aizmugurējās ass piedziņu, taču vēlāk tiem pievienosies jaudīgākās modifikācijas, proti, Enyaq 80x iV un Enyaq RS iV, kas aprīkotas ar papildu elektromotoru priekšā, nodrošinot pilnpiedziņas veiktspēju.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Škoda Scala

What Car? Vērtē Novērtēts ar 5 no 5

Nenovērtējiet Scala par zemu tikai tā cenas dēļ. Vairākās kategorijās tas ir labāks pat par cenas ziņā dārgākiem ģimenes auto – tam ir patīkama gaita, pienācīga vadāmība, moderna multimediju sistēma un iespaidīgs plašums gan aizmugurē sēdošajiem, gan bagāžnieka nodalījumā. Tā vienīgie trūkumi ir dažviet lētā salona apdare un tālākpārdošanas vērtība, kas nav tik augstā kā dažiem konkurentiem.