Ziņas

Porsche Taycan Cross Turismo ražošanu aizkavējis pieprasījums pēc sedana versijas

Atliek praktiskās Taycan versijas nonākšanu tirgū
Jāgaida vismaz seši mēneši
Porsche ir viens no retajiem zīmoliem, kas šogad strādā ar peļņu

Pagarinātās Taycan versijas pasūtījumu pieņemšana bija plānota, sākot ar šī gada beigām, taču tagad plānos ieviestas korekcijas.

Porsche pārstāvji gan atzīst, ka šādas izmaiņas zīmolam nav nākušas par sliktu. Koronavīrusa laikā uzņēmums ir attīstījies un pieņēmis dažādus lēmumus, turpinot koncentrēties uz būtiskāko. 

Plānu maiņa auto industrijā nav nekāds jaunums. Covid-19 iespaidā Ferrari atlika SF90 Stradale modeļa nonākšanu tirgū. Pandēmijas dēļ tāds pats liktenis piemeklēja arī Land Rover Defender 90.

Tomēr Porsche zīmols ir ienesīgāks nekā šie auto ražotāji. Kā liecina informācija, Porsche ir viens no trim zīmoliem (kopā ar Tesla un Toyota), kas 2020. gada pirmajā pusē bijis rentabls. 

Līdz Taycan Cross Turismo nonākšanai uz ielām jāgaida vismaz seši mēneši, taču mums ir skaidrs, ko sagaidīt no Porsche otrā elektroauto.

Kamēr priekšējā daļa ir līdzīga standarta Taycan, pārējā virsbūve ir unikāla - līdzīgi kā tas ir Panamera un Panamera Sport Turismo modeļu gadījumā. Taycan Cross Turismo būs garāks jumts, bet jumta līnija nedaudz stāvāka, nodrošinot vairāk vietas bagāžas nodalījumā. Konkrētajam prototipam ir arī jumta reliņi, vēl vairāk uzlabojot elektroauto praktiskās īpašības. Tāpat Cross Turismo ieguvis arī plastmasa aizsargus, pasaudzējot virsbūvi no skrāpējumiem. 

Sagaidāms, ka Turbo S versijā tas attīstīs vairāk nekā 760 ZS.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!