Ziņas

Toyota atjaunina leģendāro Hilux

Modernizētais Hilux pikaps
Jauns 2,8 litru dīzeļdzinējs
Pārdošanā šā gada decembrī

Modernizētajā Hilux saimes zenītā atradīsies modifikācija Invincible (no angļu valodas – neuzvarams). Kopš nonākšanas tirgū 1968. gadā, tas ir iekarojis Ziemeļpolu, Islandes vulkānus, Antarktīdu un arī uzvarējis Dakaras rallijreidā 2019. gadā.

No jaunā Hilux var gaidīt vēl vairāk, jo 1 tonnas kravnesību un spēju vilkt 3,5 tonnas smagu piekabi tagad ir ieguvušas visas pilnpiedziņas Hilux virsbūves versijas (gan Extra Cab, gan Double Cab).

Dizains un tehnoloģijas

Automobiļa ārējo izskatu paspilgtina jauna dizaina priekšējie un aizmugurējie LED lukturu bloki, jauna dizaina 18 collu vieglmetāla diski melnā krāsā un divas jaunas virsbūves krāsas – Emotional Red II (sarkana) un Oxide Bronze (bronzas metāliskā).

Interjerā ir jauns mērinstrumentu panelis, kā arī jauna informatīvi izklaidējošā sistēma centrālajā konsolē ar 8 collu ekrānu, mehāniskām pogām un grozāmiem slēdžiem.

Lai pielāgotu auto darba un atpūtas vajadzībām, pircēji varēs izvēlēties sev piemērotāko papildaprīkojumu no plašā aksesuāru klāsta. Tajā ietilpst, piemēram, drošības caurules uzstādīšanai aiz kabīnes, elektriski aizverams un atverams kravas kastes pārsegs no alumīnija, fiksētais kravas kastes pārsegs, 12 voltu kontaktligzda kravas kastē u.c.

Tehnika

Jaunā Hilux dzinēju klāsta balsts ir jauns un jaudīgāks 2,8 litru, 204 ZS dīzeļdzinējs, pateicoties kuram Toyota pikaps iegūst segmentā konkurētspējīgu veiktspēju.

Ar 500 Nm griezes momentu Hilux no 0–100 km/h tikai 10 sekundēs (par 2,8 sekundēm ātrāk nekā pašreizējais 2,4 litru dzinējs). Tai pašā laikā vidējais degvielas patēriņš ir 7,8 l/100 km, savukārt CO2 izmešu apjoms nav lielāks par 204 g/km.

Jaunais 2,8 litru dzinējs būs pieejams Hilux Extra Cab un Double Cab virsbūves versijām apvienojumā ar sešu pakāpju manuālo vai sešu pakāpju automātisko transmisiju un pilnpiedziņu.

Dinamika

Izstrādājot jauno Hilux, inženieru mērķis bija saglabāt leģendārās spējas bezceļos, vienlaikus uzlabojot gaitas īpašības un komfortu uz ceļa ar cietu segumu. Lai izturētu vissmagākos apvidus pārbaudījumus, Hilux ir viens no retajiem auto ar rāmja un virsbūves arhitektūru, kas ir izturīgāka pret vērpes spēkiem.

Jaunā Hilux komforts un lietojamība ikdienā ir uzlaboti, pilnveidojot balstiekārtu un stūres pastiprinātāja sistēmu. Piekares galvenie ieguvumi ir citādāks priekšējo un aizmugurējo amortizatoru regulējums, kā arī uzlabots lokšņu atsperu dizains un jaunas bukses. Ar tām auto balstiekārta nodrošina līganāku gaitu uz gluda ceļa un iegūst labākas triecienus slāpējošās īpašības bedrēs.

Lai uzlabotu bezceļu braukšanas īpašības, jaunajā Hilux izmantota jauna elektroniskā funkcija, kas imitē ierobežotas slīdes diferenciāļa darbību (divu riteņu piedziņas modeļiem). Hilux dzinēja tukšgaitas ātruma pazemināšana no 850 līdz 680 apgriezieniem minūtē un noregulēta akseleratora atsaucība dod vadītājam izjustāku kontroli. Tāpat Toyota pikapam ir atjaunināta automobiļa stabilitātes kontroles sistēma VSC, kā arī jauna riepu leņķa monitorēšanas iekārta.

Aprīkojuma līmenis Invincible

Hilux klāsta top modelis būs Invincible specifikācijas Double Cab pikaps, kas ir kā radīts daudzpusīgai lietošanai un atpūtai. Tikai šim modelim pieejams atšķirīga dizaina radiatora režģis un buferis, motora aizsargs, uzlikas uz spārniem, citādāki durvju rokturi, riteņi, kā arī kravas kastes durvis.

Hilux Invincible modeļa interjers ietver ekskluzīva dizaina mērinstrumentu paneli, melnus metāliskā toņa un hroma apdares akcentus, un arī tikai šai specifikācijai paredzētu viedo atslēgu. Pievilcīgu atmosfēru salonā rada zilos toņos izgaismoti priekšējo un aizmugurējo durvju paneļi, kā arī sēdekļi ar perforētas ādas apdari divos toņos.

Pārdošanājaunais Hilux nonāks šā gada decembrī.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Toyota C-HR

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Komfortabls, jautrs un labi aprīkots krosovers, kura hibrīda modifikācijas būs saprātīga izvēle autoparku īpašniekiem. Jaunais 2,0 litru hibrīda dzinējs ir jaudīgāks un dinamiskāks, itin labi piestāvot C-HR raksturam, taču privātpersonām tā cena nebūs draudzīga. Neraugoties uz modeļa modernizāciju, C-HR multimediju sistēma vēl joprojām nav tik attīstīta kā konkurentiem un aizmugurē sēdošajiem varēja būt plašāka telpa.