Ziņas

Fernando Alonso aizvadījis jaunā Toyota Hilux testus

Jaunais Hilux pikaps
2,8 litru dzinējs
Testē titulētais Fernando Alonso

Visā pasaulē populārā pikapa jaunākā iterācija iegūs jaunu un spēcīgu 2,8 litru dzinēju, kā arī balstiekārtu ar citādāku ģeometriju, lai uzturētu leģendāri kvalitatīva, izturīga un uzticama automobiļa reputāciju.

Pēc testa izaicinājumiem bagātā ceļa posmā, kas radīts rallija automobiļiem, Fernando Alonso sacīja: “Hilux ir ikona, un es vienmēr esmu bijis tā fans. Kad pirmo reizi ieraudzīju jauno Hilux, tas atstāja spēcīgu iespaidu. Priecājos izmēģināt jauno auto sarežģītā vidē, rallija ātrumposmā, un pārbaudīt tā robežas. Jaunais 2,8 litru dzinējs uzvedas ļoti labi un piekares sajūtas ir lieliskas. Pat tad, ja tu dzen Hilux līdz maksimuma robežai, komforts nezūd. Es patiešām domāju, ka Hilux var būt neuzvarams.”

Pirmie jaunā Hilux testa braucieni tika organizēti sadarbībā ar Toyota Gazoo Racing Dakar Rally Team, akcentējot markas galveno filozofiju “būvēt aizvien labākus automobiļus”. 

Divkārtējais Lemānas 24 stundu sacensību uzvarētājs, FIA (Starptautiskā automobiļu federācija) Pasaules izturības čempionāta titula ieguvējs Toyota Gazoo Racing sastāvā, divkārtējais Formula 1 pasaules čempions un Deitonas 24 stundu sacensību uzvarētājs Fernando Alonso, un viņa pārinieks, pieckārtējais Dakaras rallijreida uzvarētājs motociklu klasē, kā arī seškārtējais FIM (Starptautiskā motociklu federācija) pasaules čempions apvidus motobraukšanā, Marks Koma, tikmēr aizvadīja intensīvus treniņus pirms 2020. gada Dakaras rallijreida, kurā kā tandēms startēja pirmo reizi un ar savu Toyota Hilux finišēja cienījamā 13. pozīcijā.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Toyota C-HR

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Komfortabls, jautrs un labi aprīkots krosovers, kura hibrīda modifikācijas būs saprātīga izvēle autoparku īpašniekiem. Jaunais 2,0 litru hibrīda dzinējs ir jaudīgāks un dinamiskāks, itin labi piestāvot C-HR raksturam, taču privātpersonām tā cena nebūs draudzīga. Neraugoties uz modeļa modernizāciju, C-HR multimediju sistēma vēl joprojām nav tik attīstīta kā konkurentiem un aizmugurē sēdošajiem varēja būt plašāka telpa.