Ziņas

Fernando Alonso aizvadījis jaunā Toyota Hilux testus

Jaunais Hilux pikaps
2,8 litru dzinējs
Testē titulētais Fernando Alonso

Visā pasaulē populārā pikapa jaunākā iterācija iegūs jaunu un spēcīgu 2,8 litru dzinēju, kā arī balstiekārtu ar citādāku ģeometriju, lai uzturētu leģendāri kvalitatīva, izturīga un uzticama automobiļa reputāciju.

Pēc testa izaicinājumiem bagātā ceļa posmā, kas radīts rallija automobiļiem, Fernando Alonso sacīja: “Hilux ir ikona, un es vienmēr esmu bijis tā fans. Kad pirmo reizi ieraudzīju jauno Hilux, tas atstāja spēcīgu iespaidu. Priecājos izmēģināt jauno auto sarežģītā vidē, rallija ātrumposmā, un pārbaudīt tā robežas. Jaunais 2,8 litru dzinējs uzvedas ļoti labi un piekares sajūtas ir lieliskas. Pat tad, ja tu dzen Hilux līdz maksimuma robežai, komforts nezūd. Es patiešām domāju, ka Hilux var būt neuzvarams.”

Pirmie jaunā Hilux testa braucieni tika organizēti sadarbībā ar Toyota Gazoo Racing Dakar Rally Team, akcentējot markas galveno filozofiju “būvēt aizvien labākus automobiļus”. 

Divkārtējais Lemānas 24 stundu sacensību uzvarētājs, FIA (Starptautiskā automobiļu federācija) Pasaules izturības čempionāta titula ieguvējs Toyota Gazoo Racing sastāvā, divkārtējais Formula 1 pasaules čempions un Deitonas 24 stundu sacensību uzvarētājs Fernando Alonso, un viņa pārinieks, pieckārtējais Dakaras rallijreida uzvarētājs motociklu klasē, kā arī seškārtējais FIM (Starptautiskā motociklu federācija) pasaules čempions apvidus motobraukšanā, Marks Koma, tikmēr aizvadīja intensīvus treniņus pirms 2020. gada Dakaras rallijreida, kurā kā tandēms startēja pirmo reizi un ar savu Toyota Hilux finišēja cienījamā 13. pozīcijā.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Toyota Yaris

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Ceturtās paaudzes Yaris ieguvis ekonomisku hibrīda sistēmu, kas būs pietiekami dinamiska arī ārpus pilsētas. Salonā izmantoti kvalitatīvi apdares materiāli un kompaktā hečbeka gaita ir līdzvērtīga klases labākajiem piemēriem, taču pasažieru vieta aizmugurē ir viduvēja, turklāt bagāžas nodalījums ir mazāks nekā konkurentiem. Hibrīda versija ir dārgāka par sāncenšu piedāvājumiem, taču ir vērts ņemt vērā, ka par šo naudu iegūsiet labi aprīkotu Yaris ar efektīvām tehnoloģijām. Tiesa, Ford Fiesta gaitas īpašības būs pārākas, bet Volkswagen Polo ir vispusīgāks.