Ziņas

Toyota Highlander SUV nākamgad nonāks Eiropas tirgū

Septiņvietīgais SUV nonāks Eiropā
1909 litru bagāžas ietilpība
Tirgū no nākamā gada

Jaunais Highlander, kas konstruēts uz Toyota globālās vidējās klases automobiļu platformas GA-K, ir Toyota SUV automobiļu labāko komforta, gaitas un drošības īpašību apvienojums ar zemu izmešu apjomu, efektīvu degvielas patēriņu, inteliģentu pilnpiedziņu, salona plašumu pēc pieprasījuma un spēju vilkt divas tonnas smagu piekabi.

Dizains un komplektācija

Toyota Highlander ir 4950 mm garš. Ar pārliecinošiem 20 collu riteņiem tas vienlaikus demonstrē kā premium segmenta pilsētas SUV stilu, tā arī spēcīga pilnpiedziņas automobiļa izturību.

Septiņvietīgā Highlander garums ir 4950 mm. Automobiļa vidējās rindas sēdekli var bīdīt 180 milimetru diapazonā. Ar to tiek nodrošināta ērta sēdēšana aizmugurējā sēdeklī diviem pieaugušajiem, kā arī atvieglota iekāpšana un izkāpšana no automobiļa.

Lai piekļūtu 658 litru bagāžniekam, atliek vien novietot kāju zem aizmugurējā bufera, kur atrodas elektropiedziņas durvju atvēršanas sensors. Papildus tam aizmugurējās un vidējās rindas sēdekļu atzveltnes var nolaist, tā izveidojot bagāžas telpu ar 1909 litru ietilpību un papildu novietni zem pilnīgi līdzenās grīdas.

Papildus tam visā salonā, kam var izvēlēties apdari melnos un grafīta toņos, ir daudz sīklietu nodalījumu, kā arī USB ligzdas priekšējo un vidējās rindas sēdvietu zonā.

Augstākajos aprīkojuma līmeņos Toyota Highlander ir multimediju sistēma ar 12,3 collu skārienekrānu, Apple CarPlay un Android Auto atbalsts, satelītnavigācijas iekārta, projekcijas ekrāns, bezvadu uzlādes paliktnis viedtālruņiem, ventilējami sēdekļi, digitāls atpakaļskata spogulis, kurā nav redzami aizmugurējie sēdekļi un pasažieri, u.c.

Dinamiska gaita

Toyota Highlander uzstādīta ceturtās paaudzes hibrīdsistēma, un to veido 2,5 litru Atkinsona cikla benzīna dzinējs kombinācijā ar diviem elektromotoriem. Aizmugurējais elektromotors ir tas, kurš šim automobilim piešķir inteliģento pilnpiedziņu jeb AWD-i (All-Wheel Drive with Intelligence). Enerģijas uzkrāšanai savukārt tiek izmantoti niķeļa-metālhidrīda akumulatori, kas uzstādīti zem vidējās sēdekļu rindas.

Hibrīdsistēmas kopējā jauda ir 244 zirgspēki, bet oglekļa dioksīda izmešu apjoms ir tikai 146 g/km un vidējais degvielas patēriņš WLTP ciklā ir 6,6 l/100 km. Korelējošie NEDC testu procedūras rādītāji attiecīgi ir 117 g/km un 5,2 l/100 km. Kaut gan Highlander rādītāji pagaidām vēl ir pakļauti homologācijas procedūrai, tie ataino labāko līdzsvaru starp jaudu un CO2 izmešu apjomu šajā segmentā.

Toyota Highlander vadītājs ar Drive Mode Select slēdzi var izvēlēties starp četriem dažādiem braukšanas režīmiem – ECO, NORMAL, SPORT un TRAIL, turklāt tos visus var aktivizēt, kad auto darbojas atsevišķi ieslēdzamajā bezizmešu jeb EV režīmā.

Jaunā modeļa izstrādes gaitā ir krietni padomāts par akustisko komfortu salonā. Tādēļ modelim ir tā dēvētais akustiskais vējstikls un priekšējie sānu logi, pastiprināta skaņas izolācija jumtā, aiz priekšējā paneļa un grīdā, kā arī riteņu arkās un bagāžnieka apdarē. Rezultātā hibrīdauto kluso gaitu vēl vairāk paspilgtina līdz minimumam samazinātie ārējie trokšņi.

Drošības sistēmu komplekts Toyota Safety Sense

Jaunais Highlander Hybrid ir aprīkots ar modernākajām Toyota Safety Sense drošības tehnoloģijām. To primārais uzdevums ir novērst vai iespēju robežās mazināt bojājumus, kas gūstami negadījumos visdažādākajās satiksmes situācijās.

Toyota Safety Sense ietver sadursmes novēršanas sistēmu (PCS) ar aktīvo stūrēšanu, lai izvairītos no sadursmes, gājēju atpazīšanas funkciju kā dienā, tā naktī, velobraucēju atpazīšanu dienā, pilna diapazona adaptīvo kruīza kontroli (ACC), ACC ar ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēmu (RSA), joslas izsekošanas palīgsistēmu (LTA), brīdinājumu par izbraukšanu no joslas (LDA), automātiskās tālās gaismas (AHB).

Eiropas valstu tirgos jaunais Toyota Highlander Hybrid nonāks 2021. gada sākumā.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Toyota C-HR

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Komfortabls, jautrs un labi aprīkots krosovers, kura hibrīda modifikācijas būs saprātīga izvēle autoparku īpašniekiem. Jaunais 2,0 litru hibrīda dzinējs ir jaudīgāks un dinamiskāks, itin labi piestāvot C-HR raksturam, taču privātpersonām tā cena nebūs draudzīga. Neraugoties uz modeļa modernizāciju, C-HR multimediju sistēma vēl joprojām nav tik attīstīta kā konkurentiem un aizmugurē sēdošajiem varēja būt plašāka telpa.