Ziņas

Toyota atklāj jauno Yaris Cross SUV

Jaunais Toyota krosovers
Hibrīda dzinējs un pilnpiedziņa
Pārdošanā nākamgad

Jauno Nissan Juke un Ford Puma konkurentu sākotnēji bija paredzēts prezentēt Ženēvas auto izstādē, taču ārkārtas stāvoklis viesa korekcijas. Zināms, ka pārdošanā mazo SUV varēsim sagaidīt nākamā gada sākumā.

Būvēts uz TNGA-B platformas, tas aizguvis daļu tehniskos risinājumus no izmēros mazākā Yaris.  Toyota gan norāda, šķietami līdzīgie modeļi tiek akcentēti uz atšķirīgām pircēju auditorijām. Standarta Yaris riteņu bāze pagarināta par 240 mm, sasniedzot 4180 mm, savukārt klīrenss paaugstināts par 30 mm. Auguši arī virsbūves izmēri. SUV ir par 90 mm augstāks (1560 mm) un 20 mm platāks (1765 mm) nekā hečbeks. Riteņu arkās vietu atraduši 18 collu vieglmetāla diski.

Yaris Cross būs pieejams ar 1,5 litru Atkinsona cikla hibrīda dzinēju, 115 ZS benzīna dzinējam pievienojot elektromotoru. Ceturtās paaudzes hibrīdsistēmas izmešu daudzums priekšpiedziņai būs mazāks par 120 g/km, bet pilnpiedziņai 135 g/km. Tāpat motoru klāstā būs pieejama arī klasiskā 1,5 litru benzīna izvēle.  

Zināms, ka Yaris krosovers tiks ražots Toyota Francijas rūpnīcā. Japāņu zīmols iecerējis nākamgad pārdot 150 000 Yaris Cross vienību, aizņemot 8% no B-SUV segmenta. Toyota rēķinās, ka Yaris hečbeks, jaunais SUV un gaidāmais GR Yaris karstais hečbeks aizpildīs trešdaļu no visa pārdoto auto apjoma Eiropā.

Kā skaidro zīmola pārstāvji, mazais SUV neieguva pilnībā jaunu nosaukumu, jo Toyota vēlējusies saglabāt stingras saiknes ar Yaris hečbeku, kas ir uzņēmuma visvairāk pārdotais modelis Eiropā.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Toyota C-HR

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Komfortabls, jautrs un labi aprīkots krosovers, kura hibrīda modifikācijas būs saprātīga izvēle autoparku īpašniekiem. Jaunais 2,0 litru hibrīda dzinējs ir jaudīgāks un dinamiskāks, itin labi piestāvot C-HR raksturam, taču privātpersonām tā cena nebūs draudzīga. Neraugoties uz modeļa modernizāciju, C-HR multimediju sistēma vēl joprojām nav tik attīstīta kā konkurentiem un aizmugurē sēdošajiem varēja būt plašāka telpa.