Ziņas

Volkswagen Ženēvā prezentēs jaunos Golf GTI, GTE un GTD modeļus

GTI iegūs 245 ZS turbodzinēju
GTE elektriskajā režīmā varēs veikt līdz 60 km distanci
Prezentācija gaidāma Ženēvas Starptautiskajā auto izstādē

GTI ar turbo benzīna dzinēju

Jauno Golf GTI darbina 180 kW (245 ZS) 2.0 litru turbo tiešās degvielas iesmidzināšanas dzinējs (EA888 evo4). Maksimālais griezes moments ir 370 Nm. Četru cilindru dzinējs pamata komplektācijā sajūgts ar sešu pārnesumu manuālo ātrumkārbu (MQ350). Septiņu pārnesumu divsajūga ātrumkārba (DQ381 DSG) pieejama papildu komplektācijā.

GTE ar plug-in hibrīda piedziņu

Golf GTE plug-in hibrīda piedziņa sastāv no 1,4 litru turbo benzīna dzinēja (EA211 TSI) ar 110 kW (150 ZS) jaudu un hibrīda moduļa ar elektrisko motoru (85 kW), sešu pārnesumu DSG (DQ400e) ātrumkārbas un jauna litija jona akumulatora. Kopumā šī kombinācija maksimumā rada 180 kW (245 ZS) jaudu, bet sistēmas lielākais griezes moments ir 400 Nm. Nobraukšanas distance tikai ar elektromotoru ir būtiski palielināta līdz aptuveni 60 kilometriem. 

Pilnībā elektriskajā režīmā ar automobili iespējams braukt līdz 130 km/h lielā ātrumā. Kad akumulators ir pietiekami uzlādēts, Golf GTE vienmēr tiek iedarbināts pilnībā elektriskajā E-MODE režīmā. Piedziņa pārslēdzas uz Hybrid režīmu, ja akumulatora enerģijas kapacitāte nokrītas zem noteikta līmeņa vai ja ātrums pārsniedz 130 km/h. 

Kad navigācijas sistēmā tiek izmantots maršruta asistents, akumulatora pārvaldnieks arī ņem vērā ceļa un topogrāfiskos datus, lai efektīvi uzkrātu un izmantotu enerģiju. Piemēram, ja galamērķis ir pilsēta, bet daļa brauciena jāveic pa šoseju, tad akumulators uzlādējas uz lielceļa, lai pēc tam izmantotu elektrību, braucot pa pilsētu.

GTD ar turbo dīzeļdzinēju

Ekonomiski sportiskais automobilis aprīkots ar 2.0 litru četru cilindru turbo dīzeļdzinēju (TDI), kas attīsta 147 kW (200 ZS) jaudu. Golf GTD dzinējs (EA288 evo sērija) spēj attīstīt maksimālo griezes momentu 400 Nm. Līdzīgi kā visi turbo dīzeļdzinēji – arī jaunajā Golf – GTD piedziņas sistēma ir savienota ar diviem SCR savstarpēji saistītiem katalītiskajiem neitralizatoriem (SCR – selektīvā katalītiskā redukcija). 

Jaunā dubultās dozēšanas SCR sistēma ar dubultu AdBlue iesmidzināšanu ievērojami samazina slāpekļa dioksīda izmešus. Volkswagen pamata komplektācijā piedāvā Golf GTD ar septiņu pārnesumu divsajūgu ātrumkārbu (DQ381 DSG).

Uzlabots komforts un dinamika

Volkswageb pilnveidojis Golf GTI, GTE un GTD modeļu piekari, izstrādājot Mcpherson priekšējās ass un vairāku posmu aizmugurējās balstiekārtas kombināciju. Pirmo reizi izmantota jauna braukšanas dinamikas kontroles sistēma Vehicle Dynamics Manager. Šī sistēma kontrolē gan ierobežotas slīdēšanas diferenciāļa (XDS) funkciju, gan regulējamo amortizatoru (papildu komplektācijā DCC) sānu dinamikas komponentes. Tādējādi tiek būtiski palielināta atšķirība starp maksimālu komfortu un dinamiku, līdz ar to panākot ievērojami uzlabotu braukšanas pieredzi.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Volkswagen Touareg

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Liels, komfortabls, jaudīgs, labi aprīkots un ļoti praktisks – jaunais Volkswagen Touareg ir spilgts jaunais ražotāja modeļu klāsta līderis, taču tas vairs nav tik neuzkrītošs, kā līdz šim