Seat atklāj jauno Leon, gaidāms arī hibrīds
Būs e-Hybrid modifikācija
Lielāks par priekšteci
Tehnoloģijas no jaunā Golf

Seat 2020. gadu
iesācis ar nozīmīgiem jaunumiem, atklājot ceturtās paaudzes Leon modeli. Līdzīgi
kā nesen prezentētie Volkswagen Golf un Škoda Octavia, arī Leon izmanto
Volkswagen grupas MQB platformu.
Leon eksterjerā
skaidri redzamas līdzības ar citiem saimes modeļiem - Ateca, Ibiza un Tarraco -
akcentējot sportisko raksturu. Virsbūve ir par 17mm platāka un 3mm zemāka
nekā priekštecim, savukārt mašīnas kopējais garums pieaudzis par 86mm. Tāpat
par 50mm palielināta riteņu bāze, paplašinot brīvo vietu kājām aizmugurē
sēdošajiem.
Izteiktākie dizaina jaunievedumi manāmi aizmugurē, horizontālai LED optikai vizuāli savienojot abus lukturus. Bagātīgāk aprīkotajās versijās, atslēdzot automašīnu, lukturi izgaismosies ar unikālu animāciju, līdzīgi kā tas ir Audi modeļos.
Vairākas inovācijas skārušas arī interjeru. No jaunā Golf aizgūts 10 collu
skārienjūtīgais ekrāns ar žestu kontroli un svarīgākos braukšanas datus būs iespējams
pārlūkot 10,25 collu digitālajā instrumentu panelī.
Spāņu autoražotājs sarūpējis visai brangu tehnisko arsenālu. Mazākais benzīna
agregāts būs 1,0 litra trīscilindru motors ar 110 ZS, kam sekos 1,5 litru
dzinējs 130 un 150 ZS versijās. Tāpat būs pieejama arī 2,0 litru 190 ZS versija
ar DSG automātisko transmisiju. Dīzeļdzinēju spektru pārstāvēs 2,0 litru
motors 115 un 150 ZS versijās.
Būtiskākais jaunums ir Leon e-Hybrid, kas apvieno 1,4 litru benzīna turbomotoru
ar 13 kW akumulatoru un sešpakāpju DSG, attīstot nedaudz vairāk kā 200 ZS.
Izmantojot elektrību, tas spēs nobraukt aptuveni 60 km garu distanci.
Arī par dinamisko Cupra Leon nebūs aizmirsts. Karstasinīgais Seat iegūs gan
plug-in jeb spraudņa hibrīdu, gan pilnvērtīgu benzīna versiju.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...