Dizaina dēļ gaidāmas pretrunīgas atsauksmes par jauno BMW M3
BMW izmēģina jaunā M3 prototipu - video!
Jaunā M3 šasijas kods ir G80
Pārdošanā nākamgad, M3 Competition būs 503 ZS

Mūsu nenogurstošie „spiegi”, kas teju visu cauru gadu nīkst Nirburgringas trasē, gaidot, kad kāda autoražotāja pārstāvji ieradīsies izmēģināt savus topošos modeļus, piefiksējuši, lūk, šo. Tas ir gaidāmais BMW M3.
Līdzšinējā M3 modeļa ražošana beidzās 12 mēnešus pirms plānotā laika emisiju kontroles normu dēļ, taču BMW acīmredzami nekur nesteidzas, nolūkā padarīt jaunākās paaudzes M3 par perfektu, ikdienā lietojamu sporta auto – par spīti tam, ka M divīzijas modeļu paletē joprojām ir robs. Šis prototips, tāpat kā līdzšinējie, ko mums ir bijis tas gods redzēt, joprojām ir klāti ar aizsargplēvi, maskējot savu veidolu. Diemžēl tas ir lieki, jo mums jau apmēram ir skaidrs, kā izskatīsies šis auto, kas pārdošanā nonāks nākamgad. .
Raugoties no priekšpuses, jaunais M3 lielā mērā līdzināsies nesen demonstrētajam BMW Concept 4 konceptmodelim un tā priekšpusi rotās masīva radiatora reste, kāda ir gan 7. sērijas BMW, gan jaunajiem X5 un X7. Spriežot pēc bavāriešu auto zīmola fanu komentāriem, ne visi ir gatavi dot savu OK šādam dizaina risinājumam.
Taču sagaidāms, ka situāciju par labu vērsīs jaunā M3 jaudas
parametri – tam ir tas pats 3,0 litru, ar divām turbīnām aprīkots motors, kāds
ir jaunajos X3 M un X4 M. Taču BMW M3 gadījumā šis motors ir ar 473 ZS (bāzes
versijā), kamēr M3 Competition būs ar 503 ZS. Sagaidāms, ka arī M4 (un attiecīgi
M4 Competition varēs lepoties ar ne mazāku dinamisko potenciālu. Skaņa (ko
dzirdam šajā video) varbūt nav tik suģestējoša, kā dažiem gribētos, bet... spried pats. Lūk,
video:
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...