Ziņas

Mitsubishi pārdošanas apmēri palielinās

Mitsubishi ziņo par pārdošanas apjomu pieaugumu
Mitsubishi Outlander PHEV - populārākais savā segmentā
Jaunais ASX un L200 sola vēl tālāku izaugsmi

Laikā, kad tirdzniecības apjomi Eiropas tirgū sarūk (-1.6%)* Mitsubishi Motors Europe pārdošanas apjomi no 2019. gada janvāra līdz septembrim ir pieauguši par 7%, sasniedzot 134 886 vienības. Visvairāk pārdotie modeļi: Space Star un Outlander PHEV (42,5% no kopējā apjoma):

1- Space Star: 30 373 auto (+12%)

2- Outlander PHEV: 26 934 auto (+78%)

3- ASX : 24 585 auto (-7%)

4- Eclipse Cross: 22 126 auto (+8%)

5- L200: 18 450 auto (+12%)

Mitsubishi Motors flagmanis Outlander PHEV joprojām ir Eiropā visvairāk pārdotais uzlādējamais hibrīda automobilis šī gada pirmajos 9 mēnešos. Kopš modeļa prezentācijas 2013. gada oktobrī Eiropā tas ir sasniedzis kopējo pārdošanas apjomu 151 735 eksemplārus.

Šī gada pirmajos 9 mēnešos izplatītāji visā Eiropā atbalstīja zīmola izvirzītās ambīcijas pārdošanas rezultātos, kas atspoguļojās skaitļos:

1 - Vācija: 41 930 auto (+3%)

2 - Lielbritānija: 22 625 auto (-6%)

3 - Spānija: 11 969 auto (+20%)

4 - Itālija: 7 342 auto (+51%)

5 - Francija: 7 068 auto (+40%)

6 - Nīderlande: 5 710 auto (-3%)

7 - Zviedrija: 4 881 auto (+31%)

8 - Polija: 4 864 auto (+21%)

9 - Austrija: 4 286 auto (-13%)

10 - Norvēģija: 4 200 auto (+15%)

Lai arī apmierināti ar šo 9 mēnešu rezultātiem, Mitsubishi Motors Europe arī skaidri apzinās izaicinošo uzņēmējdarbības vidi, kā to apraksta Bernārs Luārs, MME prezidents un izpilddirektors: "Šodien Mitsubishi Motors ir unikālā pozīcijā Eiropas tirgū, piedāvājot SUV un uzlādējamo hibrīdu tehnoloģiju, augstas kvalitātes un tehnoloģisko risinājumu ilgmūžības kombināciju, kas papildināta ar tālredzību attiecībā uz Eiropas Savienības emisiju noteikumiem. Kopā ar MMC, mūsu izplatītājiem Eiropā un mūsu MME komandu mēs noteikti turpināsim pilnveidot šīs vērtības."

Viņš piebilst: "Tomēr mēs apzināmies arī tuvojošos pretvējus - ārējus faktorus, ar kuriem šobrīd sastopas visa automobiļu nozare, sākot no lielām svārstībām valūtu tirgū līdz nenoteiktībai politikā un tirdzniecībā."

Mitsubishi šefs secina: "Tas ir vēl viens iemesls, lai īstenotu ilgtspējīgas izaugsmes stratēģiju Eiropā, kur Mitsubishi zīmola tēla attīstībai tiks dota priekšroka, salīdzinājumā ar dzīšanos pēc pārdošanas apjomiem, attīstot to tālāk ar virkni jauniem produktiem, sākot ar jauno ASX un L200, kas šobrīd tiek prezentēti visā Eiropā."


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!