Ziņas

Toyota prezentē Proace City

Toyota nostiprina pozīcijas komercauto segmentā
Sadarbībā ar PSA grupu tapis Proace City vieglais kravas furgons
Pieejama arī pasažieru versija Verso

Komercautomobiļu izstādē Birmingemā, Lielbritānijā, 30. aprīlī pasaules pirmizrādi piedzīvos Toyota Proace City, ko japāņu autoražotājs veidojis sadarbībā ar PSA grupu (Citroen, Peugeot)

Kompaktais furgons tiek piedāvāts divos garumos – īsais ir 4,4 m un garais 4,7 m garš. Abus var aprīkot ar trīs priekšējiem sēdekļiem un starpsienu; garā versija ir pieejama arī ar Crew Cab kabīni. Šī modeļa Verso pasažieru versija tiek piedāvāta ar piecām vai septiņām sēdvietām, bet 7 sēdvietas pieejamas tikai garajam virsbūves tipam.

Izmēri un komplektācija piešķir PROACE CITY izcilu kravas ietilpību ar maksimālo tilpumu no 3,3 m3 (īsajai versijai) līdz 4,3 m3 (garajai versijai ar Smart Cargo sistēmu). Būtiski, ka Toyota ir vieni no nedaudzajiem automobiļiem savā klasē, kuros iespējams ievietot divas Euro paletes. Papildaprīkojuma Smart Cargo sistēma nodrošina klasē lielāko kravas garumu 3,1 m īsajai versijai un 3,4 m garajai versijai, bet PROACE CITY maksimālā kravnesība ir vēl viens klasē labākais rādītājs – viena tonna (abām versijām). Tiem, kam jāpārvadā vēl lielākas vai smagākas kravas, furgons spēj vilkt līdz 1,5 tonnas smagu piekabi ar bremzēm. Var izvēlēties asimetriskas vai uz augšu atveramas aizmugurējās durvis.

Piedāvājumā ir benzīna un dīzeļa dzinēji ar jaudu no 75 līdz 130 ZS un piecu vai sešu pārnesumu manuālo vai astoņu pārnesumu automātisko transmisiju.

Praktisks un daudzpusīgs dizains

Proace City pieejams ar diviem atsevišķiem priekšējiem sēdekļiem vai trīsvietīgu solveida sēdekli, un pēdējais papildus piedāvā Smart Cargo sistēmu, līdzīgi kā lielākajam Proace modelim. Smart Cargo sistēmā nolokāmais ārējā pasažiera sēdeklis un lūka starpsienā nodrošina papildu 0,4 m3 kravas telpu un palielina maksimālo kravas garumu par 1,3 m; savukārt vidējā pasažiera sēdekļa atzveltni var rotēt, izveidojot parocīgu galda virsmu ar papildu uzglabāšanas nodalījumu zem sēdekļa.

Crew Cab versijā, ja otrā sēdekļu rinda netiek izmantota, solu var nolocīt un starpsienu pabīdīt uz priekšu, palielinot kravas nodalījuma ietilpību. Garāku priekšmetu pārvadāšanai var atvērt lūku starpsienā.

Kabīnē izvietoti atjautīgi un ietilpīgi uzglabāšanas nodalījumi. Pasažieru versiju var izvēlēties aprīkot ar panorāmas jumtu un lidmašīnas tipa uzglabāšanas nodalījumiem griestos.

Piekļuve bagāžas nodalījumam šaurās stāvvietās ir atvieglota, pateicoties atveramam aizmugures durvju logam.

Proace City Verso piedāvā elastīgas pasažieru sēdvietu konfigurācijas, izvēloties starp trīs atsevišķiem sēdekļiem vai 60:40 dalījuma nolokāmu solveida sēdekli otrajā rindā. Garajā versijā iespējams pievienot trešo rindu, kas ir pietiekami plaša un regulējama ar bīdīšanas funkciju, lai tajā būtu ērti arī pieaugušajiem. Ja izvēlēti trīs atsevišķi otrās rindas sēdekļi, katrs ir aprīkots ar ISOFIX bērnu sēdeklīšu stiprinājumiem – vēl viena šai klasei unikāla funkcija.

Drošība, komforts un ērtības

Standarta aprīkojums ietver sadursmes novēršanas sistēmu, ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēmu, joslas ieturēšanas funkciju, kruīza kontroli un “kafijas tases brīdinājumu”, kas autovadītājam iesaka paņemt pārtraukumu, ja pārāk ilgi sēdēts pie stūres. Otrajā komplektā aprīkojums papildināts ar automātisko tālo gaismu funkciju, brīdinājumu par sasvēršanos un paplašinātu ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēmu, bet visapjomīgākais komplekts ietver arī adaptīvo kruīza kontroli un aklo zonu monitoru.

Visi modeļi būs aprīkoti arī ar eCall, kas nodrošina automātisku savienojumu ar ārkārtas palīdzības dienestiem, ja notiek nopietns negadījums.

Proace City ir aprīkots ar astoņu collu skārienekrānu, lai piekļūtu audiosistēmas, navigācijas un viedtālruņa funkcijām, un ar MirrorLink, Apple CarPlay (ieskaitot Siri asistentu) un Android Auto (ieskaitot Google asistentu) lietotnēm, kā arī Bluetooth un USB/Aux-in pieslēgumiem.

Pieejams arī vējstikla displeju, kas autovadītāja acu priekšā projicē svarīgāko informāciju par braucienu.

Drošību un vieglāku manevru veikšanu nodrošina atpakaļskata kamera, kas sniedz gan dinamisku 180 grādu skatu, gan skatu no augšas uz automobiļa aizmugurē esošo zonu, kā arī statisku skatu uz vēl plašāku (vairāk nekā 180 grādu) zonu. Aklo zonu monitors brīdina autovadītāju par citiem satiksmes dalībniekiem, kas iebrauc automobiļa aklajā zonā, ar brīdinājumu uz ekrāna.

Vēl lielāku atbalstu furgona versiju autovadītājam nodrošina Smart Active Vision sistēma. Tā izmanto divas kameras un pie griestiem piestiprinātu piecu collu ekrānu, kas parāda skaidru reāllaika attēlu aiz un blakus automobilim – ļaujot autovadītājam efektīvi redzēt “cauri” metāla paneļiem. Braukšanas laikā vai stāvot uz vietas var izvēlēties tālo atpakaļskatu, bet braucot atpakaļgaitā – īsa attāluma atpakaļskatu. Skatu iespējams pārslēgt arī uz aklo zonu automobiļa ārpusē pasažiera pusē.

Furgona lietotāji var pārbaudīt kravu ar Smart Load indikatoru, kas brīdina, kad tiek sasniegti 90 procenti no maksimālā svara, un attēlo brīdinājumu uz kombimetra, kad pārsniegts maksimālais svars.

Turklāt vēl pieejams bezvadu viedtālruņa lādētājs, klasē unikāla elektriskā stāvbremze un pasažieru versijai panorāmas jumts ar elektriski vadāmu žalūziju, kā arī palīgsistēma novietošanai stāvvietā.



Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Toyota GR Supra

What Car? Vērtē Novērtēts ar 5 no 5

Toyota kā šī auto konkurentu ir nolikusi Porsche 718 Cayman, taču patiesībā GR Supra ir atšķirīgs auto – un tas atšķiras arī no Alpine A110. Tas nav tik izveicīgs kā abi minētie, svara ziņā vieglākie auto, taču tas ir ļoti labi līdzsvarots, kompetents sporta auto, kas spēj sniegt reālu braukšanas baudu. Tas ir pietiekoši komfortabls un praktisks, lai to izmantotu arī kā ikdienas auto.