Ženēvas auto izstāde 2018: Porsche 911 GT3 RS
Porsche pierāda - mazāk nozīmē vairāk (naudas)
Jaunais Porsche GT3 RS ar 520 ZS
Magnēzijs, karbons, poliuretāns - un 195 000 eiro cena

Jau Porsche 911 Carrera ir auto, kura iegādi diez vai
vajadzēs nožēlot, apvienojot nevainojamu dinamiku ar kolosālu braukšanas baudu
un pārliecinošu imidžu, taču – ja tevi interesē jauda, jauda un vēlreiz –
jauda, tad jādomā par kādu citu 911.
Piedāvājumu netrūkst – ir gan Turbo, gan Turbo S, gan arī šis auto – sacīkšu trasei domātais GT3 RS, kura 4,0 litru motoram ir 520 ZS, 468 Nm un spēja 0-100 km/h paātrinājumu veikt 3 sekundēs. Protams, maksimālais ātrums ir virs 300 km/h.
Var tikai minēt, cik tieši labs jaunais GT3 RS ir trasē,
taču skaidrs ir viens – tas iederēsies ikviena sevi cienoša auto entuziasta
garāžā un savu vērtību nezaudēs ilgi – ar nosacījumu, ka vari atļauties tā 195
tūkstošu eiro sākumcenu. To attaisno magnēzija jumts, oglekļa šķiedras un
poliuretāna konstrukcija, kā arī citi elementi, kas samazina auto svaru.
Ja ar
to ir par maz, Porsche piedāvā Weissach pakotni, kas maksā nepilnus 20
tūkstošus eiro un ietver vēl vairāk oglekļa šķiedras elementu. Un, ja arī ar to
vēl ir par maz, piedāvājumā ir kaltie magnēzija diski par vēl 10 tūkstošiem
eiro, kas patiesībā vairs nemaz nešķiet tik dārgi – un samazina auto svaru par
11, 3 kilogramiem.
Te gan ir vērts padomāt, vai personīgā trenera un pavāra
algošana neizmaksā lētāk, samazinot savu – nevis auto svaru?
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...