Lietota Porsche Cayenne pirkšanas padomi
Atsauksmes par lietotu Porsche Cayenne (2010 – 2017)
Lietota Porsche Cayenne apkopes izmaksas
Lietotu Porsche Cayenne tehniskās problēmas

Pirmais Porsche
mēģinājums ielauzties SUV segmentā izrādījās ļoti veiksmīgs, un astoņus gadus
pēc debijas modeļa pārdošanā nonāca otrās paaudzes Cayenne, kas ir ievērojami
labāks auto. Paaugstinot interjera kvalitātes standartus, Cayenne ieguva
augstvērtīgu salona apdari un labāku trokšņu izolāciju.
Cayenne ir īpašs
apvidus auto vairāku iemeslu dēļ. Tas ir vienīgais, kas braukšanas īpašību ziņā
ir labāks par BMW X5, turklāt ar attiecīgu aprīkojumu izmantojams arī bezceļa
apstākļos, nezaudējot spēju sasniegt 250 km/h uz autobāņa. Pircēji bieži
mēdz izvēlēties arī Cayenne modifikācijas ar benzīna motoriem –
Cayenne S, Turbo un Turbo S, kā arī GTS.

Kam pievērst uzmanību, pērkot lietotu Porsche Cayenne?
Cayenne veidots uz
kopējas platformas ar Volkswagen Touareg, taču tas nedod nekādas atlaides
brīdī, kad jāveic tehniskās apkopes. Lielākā daļa mezglu abiem auto ir
atšķirīgi, un var nešaubīgi teikt, ka Cayenne ekspluatācijā ir viens no
visdārgākajiem apvidus auto.
Šim modelim nav izteiktu problēmu, taču jāpievērš
uzmanība 4,8 litru benzīna motora stāvoklim. Ja ikdienā auto braucis
pilsētvidē, neuzsildot dzinēju līdz atbilstošai temperatūrai un neļaujot izskrieties zem pārsega esošajiem 400
ZS, ir sagaidāmas problēmas.
Bieža dzinēja startēšana un slāpēšana pastiprināti
veicina dzinēja dilšanu, būtiski mazinot tā resursu. Ja tas tiek darīts
komplektā ar eļļas maiņu tikai 30 000 km intervālos – tā ir
labvēlīga augsne iespējamai motora maiņai.
Veicot bremžu apkopi modelim ar
spēcīgu benzīna motoru, Brembo augstas veiktspējas bremžu diski tikai priekšā
vien maksās ap 1200 eiro.

Mūsu rekomendācijas, pērkot lietotu Porsche Cayenne
Latvijā pircēji lielāko
uzmanību pievērš komplektācijai. Svarīgi, lai Cayenne aprīkojuma sarakstā būtu
komforta vai sporta sēdekļi, pneimopiekare, adaptīvie lukturi un kvalitatīva
audiosistēma.
Ja gada laikā mērojat lielu distanci, prātīgākā izvēle būs 3,0
litru TDI V6 dīzeļdzinējs ar 245 ZS. Apvienojumā ar jaunā tipa Tiptronic
astoņpakāpju automātisko transmisiju Cayenne vidēji patērēs 8 l/100 km.
Tie, kurus degvielas patēriņš neuztrauc, var izvēlēties 300 ZS jaudīgo 3,6 litru V6 vai populāro 4,8 V8 ar 400 ZS. Ja ar to ir par īsu, Turbo S modifikācijā 4,8 V8 agregāta jauda palielināta līdz 550 ZS. Tas ļauj vairāk nekā divas tonnas smagajam SUV katapultēties līdz 100 km/h tikai 4,5 sekundēs.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...