Vērtē lasītāji
Mazda CX-3: vērtē What Car? lasītāji
Mazda CX-3 testu diena
Ielūdz Mazda oficiālais pārstāvis Inchcape Motors
Vērtē What Car? lasītāji

CX-3 cena Latvijā ir, sākot no 16 250 līdz 29 250 eiro un tas pieejams ar 1,5 litru dīzeļdzinēju un 2,0 litru benzīna motoru.
Sadarbībā ar Mazda dīleri Inchcape Motors Latvia, mēs devām iespēju What Car? lasītājiem to izmēģināt, nolūkā noskaidrot viņu domas par šo auto.
Lūk, viņu viedokļi par CX-3!

Juriste
Brauc ar : Mazda MX-3

Ar šīs klases automašīnām man nav bijusi liela pieredze, jo dodu priekšroku zemākiem auto. Salīdzinot ar savu ikdienas auto, Mazda CX-3 ir augstāka sēdpozīcija un lielāki sānu spoguļi, tāpēc ir ļoti viegli pārredzēt ceļu un apkārt notiekošo. Salonā visi slēdži ir parocīgi izvietoti un nerodas apjukums. Ļoti patika iespēja redzēt braukšanas ātrumu uz head-up displeja.
Ņemot vērā Skyactiv tehnoloģiju darbību
un plašo aprīk

Vērtējums:

Uzņēmējs
Brauc ar : Mercedes GLK

Salīdzinot ar Mercedes GLK, iespaids ir pozitīvs. Lai arī aizmugures sēdekļos ir mazāk vieta un 1,5 litru dīzeļdzinēja jauda varētu būt lielāka, kopumā auto ir patīkams. Balstiekārta ir ļoti laba un dažādus ceļa nelīdzenumus absorbē lieliski, un auto arī šaurākos ceļos ir izveicīgs un manevrētspējīgs. Arī stūres iekārta, kas maina stingrību atkarībā no braukšanas ātruma ir noderīga funkcija. Dzinējs kļūst skaļš tikai augstu apgriezienu diapazonā, un pārējā laikā tas nemaz krasi neatšķiras no benzīna motora.
Nedaudz mulsināja head-up displeja

esamība, jo labāk dodu priekšroku klasiskajam spidometram un šāds aprīkojums man nav nepieciešams. Esmu braucis gan ar Fiat 500X, gan ar Nissan Juke un, ņemot vērā Mazda braukšanas īpašības, mans favorīts ir CX-3. Uzskatu, ka auto ir piemērots jaunajām ģimenēm un tiem, kuriem ikdienas ritējums liek pārvietoties pilsētas ielās.
Vērtējums:

Sertificēts ģeodēzists
Brauc ar: Range Rover Evoque
CX-3 balstiekārtai ir īss gājiens

No aprīkojuma klāsta vēlos izcelt joslu maiņas sistēmu, kurai iespējams regulēt brīdinājuma intensitāti par pagrieziena
nerādīšanu. Mūzikas

Vērtējums:

Apsaimniekotājs
Brauc ar: Nissan Murano
Pārsteidzoši patīkams auto! Salonā dažādi
ārējie trokšņi ir labi

Auto ir ļoti atsaucīga vadāmība, bremžu sistēma un dzinēja
darbība. Nelielais 1,5

Vērtējums:

Individuālais komersants
Brauc ar: Suzuki Swift

Vērtējot auto gaitu, CX-3 ir harmoniskāks kā iepriekš biju paredzējis, rādot labu sniegumu gan dinamikā, gan vadāmībā. Salīdzinot ar citiem krosoveriem, šī auto eksterjera un interjera dizains ir pārspējis konkurentu veikumu. Ņemot vērā auto izmēru, par vietu salonā vai bagāžas nodalījuma ietilpību nav iemesla sūdzēties un tas ir nedaudz ietilpīgāks kā Mazda 2. Trokšņu izolācija ir vienā līmenī ar Mazda 3 un par sasniegto kvalitāti inženieri var lepoties.
Labi aprīkots CX-3 ir visai dārgs un es labāk izvēlētos drīzumā gaidāmo atjaunināto Mazda 3 versiju. Par 29 000 eiro var iegādāties arī Mazda 6, kas būs ar nedaudz pieticīgāku aprīkojumu, bet galvastiesu pārāku braukšanas komfortu un labāku vadāmību. Šī auto pircējs noteikti būs cilvēks, kas vēlas atšķirties un tikt pamanīts pelēkajā pūlī.
Vērtējums:

Brauc ar: Ford Galaxy

Lai arī auto bija aprīkots ar 18 collu diskiem, gaita nebija pārlieku cieta un bedres varēja just mazāk kā Mazda 6 modelī. Izmēģināju arī kruīza kontroles darbību un tā laikus nobremzēja pirms priekšā stāvošā auto, kas patīkami pārsteidza. Atšķirībā no gurdenā benzīna dzinēja, dīzelis bija krietni atraktīvāks un kopā ar mehānisko pārnesumkārbu ir šim auto ļoti piemērots.

Vērtējums:

Brauc ar: Honda Accord

CX-3 ir pārāk mazs auto manām vajadzībām un, neraugoties uz mīksto balstiekārtu, gaita nav komfortabla. 1,5 litru dīzeļdzinēja salikums ar automātisko transmisiju nav veiksmīgs, jo tā rezultātā auto ir lēnīgs un tam trūkst asuma. Vērtējot salona kvalitāti, Fiat 500X ir soli priekšā apdares materiālu un ergonomikas ziņā, bet Nissan Juke piedāvā lielāku ietilpību.
Head-up displeja regulācijas slēdzis atrodas ļoti
neparocīgā vietā, taču paša displeja

Vērtējums:

Programmētājs
Lai arī CX-3 izmēra ziņā ir līdzīgs

Šis auto bija aprīkots ar daudz ekstrām, kuras bija patīkamas un noderīgas, taču pērkot šādu auto es diezin vai tās izvēlētos, ņemot vērā auto cenu. No visa klāsta es atstātu adaptīvo kruīza kontroli, kas strādāja izcili, kā arī aklās zonas sistēmu. Auto ir ļoti pamanāms, it īpaši, ja izvēlas sarkanu virsbūves krāsojumu un arī interjera dizainā ir redzami vairāki interesanti risinājumi.
Vērtējums:

Brauc ar: Mazda MPV

Man šāda izmēra automašīna ir pārāk maza, tāpēc sev tādu neizvēlētos. Aizmugurē pieaugušajiem nav ērti sēdēt un arī kondicioniera darbība ir jūtama tikai priekšā esošajiem. Jāatzīmē, ka CX-3 nodrošina lielāku komfortu priekšā sēdošajiem kā Mazda 6. Bagātīgi aprīkotajā versijā bija laba skaņas izolācija, kas noteikti varētu pietrūkt lētākajām modifikācijām.
Neraugoties uz mazo 1,5 litru dīzeļdzinēju un automātisko transmisiju, patika tā dinamika un arī degvielas patēriņš, kas pat straujāka testa brauciena režīmā bija 6,3 l/100km. Salīdzinot ar konkurentiem, Nissan Juke, manuprāt, vērtības ziņā ir labāks auto.
Vērtējums:

Brauc ar: Subaru Legacy
Patīkams auto - no ārpuses tas ir
izs

Uzskatu, ka 2,0 litru agregāts šai automašīnai piestāvētu labāk. Ar citiem mūsdienu krosoveriem nav bijusi iespēja izbraukt, taču, salīdzinot ārēji ar Nissan Juke vai Opel Mokka,
CX-3 sevi prezentējis kā ļoti spēcīgu konkurentu.
Vērtējums:

Bijušais autosportists
Brauc ar: Volvo S60

Izvērtējot šobrīd pieejamos krosoverus, Mazda CX-3 manā skatījumā ir labākā izvēle. Salonā vieta ir pietiekami daudz un nav problēmas atrast ērtu sēdpozīciju. Priekšējos sēdekļos ir ļoti ērti un, līdzīgi kā šķietami nelielajā Nissan Pulsar, elkoņi ne brīdi nesaskārās ar blakus sēdošo. Auto ir ļoti paklausīgs un par stūres atsaucību nav nekādu iebildumu. Dīzeļdzinējs ir kluss, taču tam trūka jaudas.
Manā skatījumā šāds auto ar 180 ZS dzinēju būtu lieliska izvēle. Es esmu mehānisko transmisiju piekritējs, tāpēc automātiskās pārnesumkārbas esamība man nedaudz pat apgrūtināja braukšanu. Pilnpiedziņas vietā labāk dotu priekšroku priekšpiedziņai, jo 105 zirgspēku dzinējam tā nav nepieciešama.
Vērtējums:
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...