Vērtē lasītāji

Volkswagen Passat: vērtē Whatcar.lv lasītāji

Jaunā Volkswagen Passat testu diena
Ielūdz Volkswagen dīleris Moller Auto Lidosta
Vērtē Whatcar.lv lasītāji

Pārdošanā Latvijā nonācis jaunais, astotās paaudzes Volkswagen Passat. Modeļa nosaukums komentārus neprasa - Passat nemainīgi ir viens no populārākajiem auto Latvijā. Jaunākais modelis demonstrē agresīvāku dizainu, lielāku salona ietilpību, plašāku aprīkojumu un jaudīgus motorus.

Kādas ir auto pircēju domas par jauno Passat? Vai tas ir kļuvis par premium segmenta modeli, un – vai viņi pirktu šo auto? Sadarbībā ar Volkswagen dīleri Moller Auto Lidosta mēs devām iespēju  What Car? lasītājiem to izmēģināt, nolūkā noskaidrot viņu domas par šo auto.

Testa brauciena klāstā bija Passat ar 2,0 TDI 150 ZS un 2,0 Bi-TDI 240 ZS dīzeļdzinēji ar 6. un 7. pakāpju DSG transmisiju, sedana un universāla modifikācijā, kā arī priekšpiedziņas un 4Motion pilnpiedziņas versijās.

Lūk, daži potenciālo pircēju viedokļi šajā reportāžā:
 

Kaspars Zelčs

Ford Kuga


Manuprāt, jaunais Passat atrodas vidusposmā starp tautas klases auto un premium segmentu, tāpēc skaņas izolācija varēja būt labāka. Izmēģinot visas piedāvātās Passat versijas, jāsecina, ka jaunais modelis ir komfortabls, ar ietilpīgu salonu un gan vadāmības, gan gaitas īpašības mani apmierināja. Mans favorīts ir sedans ar 150 ZS, kura jauda un griezes moments ikdienai ir pietiekams, turklāt tas pieejams par pieņemamu cenu. Komforta un drošības papildaprīkojums ir ļoti plašs, tomēr es esmu pieticīgs - izvēlētos vien klimata kontroli un stāvvietas sensorus.

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Raimonds Janševskis

Pārdošanas vadītājs

Audi A3



Lai arī Volkswagen stāsta, ka jaunajam Passat ir jauna platforma, braucot to nejutu – iespaids ir tāds pats, kā iepriekšējā modelī. Kopumā jaunais Passat ir spēris soli uz priekšu, salīdzinot ar tā priekšteci un sajūta jau ir līdzīga kā premium klases modeļos – salons ir daudz labāk nostrādāts un smalkāks. Tiesa gan, ja būtu jāizvēlas starp Audi A5 vai A6 un Passat, tad es izvēlētos Audi. Tomēr, izvēloties starp Audi A4 un VW, es drīzāk izvēlētos labi aprīkotu Passat.


Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Arnis Lecis

Ford S-Max

Salīdzinot ar vecāka izlaiduma Passat modeļiem, šis demonstrē patīkamāku sniegumu - uzlabota ergonomika, sēdekļu komforts, un augstākas klases salona apdares materiālu kvalitāte. Kopumā interjers ir daudz elegantāks, salīdzinot ar neskaitāmiem Japānā ražotu auto modeļiem. Tomēr man nav nepieciešami dažādi asistenti un palīgkontroles - labāk distanci ievērot pašam un būt situācijas kontrolētājam. Šī iemesla dēļ man arī nepatika elektroniskā stāvbremze.


Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5

Edgars Agafonovs

BMW 320d


Salīdzinot 4Motion versiju ar priekšpiedziņas modeli, es drīzāk izvēlētos pēdējo, jo ar aprīkojumā pieejamajām drošības sistēmām, manuprāt, pietiek, lai uz ceļa liek justies droši. Uzskatu, ka trokšņu izolācija tomēr varēja būt labāka, taču sēdekļu komforts ir jūtami augstāks, nekā iepriekšējos Passat modeļos. Pozitīvi, ka automašīnas multimediju sistēma ļoti ātri savienojās ar viedtālruni. Man svarīga ir audio sistēmas darbība, kas šajā gadījumā bija „Dynaudio” un tās skanējums bija visai iespaidīgs. Ja būtu iespēja izvēlēties Passat R-Line vai 5. sērijas BMW, tad dotu priekšroku Volkswagen, jo cenas starpība ir visai ievērojama.

Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5

Linda Līne

Mercedes Benz M-Klase

         


Ar jauno Passat ir ļoti patīkami braukt un šis auto izskatās lieliski. Salons ir kvalitatīvs un arī trokšņu izolācija ir nevainojama – man tas ir ļoti svarīgi. Priekšroku dodu 240 ZS versijai, jo tā nodrošina labāku paātrinājumu.

            Lai arī auto nav mazs, braucot to nejūt – manevrēt ir ērti un auto dimensijas ir viegli apjaušamas, atšķirībā no dažiem citiem auto. To, protams, atvieglo arī jaunās tehnoloģijas, kas brīdina par apkārtējiem šķēršļiem un saglabā distanci no priekšā braucošā auto. Komforts, klusums, pievilcīgs ārējais dizains un pietiekama dzinēja jauda - tas raksturo jauno Passat.

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Gints Jankevičs

Renault Megane


Vērtējot 2,0 Bi-TDI cenu un zirgspēku skaitu, jāteic, ka gaidīju labāku sniegumu. Vēlējos, lai dzinēja un pārnesumkārbas darbība būtu atsaucīgāka, jo testa brauciena laikā bija jūtama aizture, cenšoties iegūt ātru paātrinājumu. Līdzīgu pauzi izjutu arī 150 ZS versijas gadījumā, tāpēc DSG transmisijas vietā labāk dotu priekšroku mehāniskajai pārnesumkārbai. Arī par pilnpiedziņas sistēmu nevēlētos piemaksāt, jo tās darbība, izslēdzot stabilitātes kontroli, vairāk atgādināja priekšpiedziņas auto. 

Vērtējot Passat dizainu, manuprāt, tam pietrūkst rakstura, kāds tas ir, piemēram BMW 5. sērijas gadījumā, arī interjera apdares materiāli varētu būt augstvērtīgāki. Testa brauciena laikā pievērsu uzmanību salīdzinoši trokšņainajai balstiekārtai, arī pretvēja troksnis varēja būt labāk apslāpēts. Aprīkojums šiem modeļiem ir visai iespaidīgs un no visām ekstrām man visvairāk patīk adaptīvā kruīza kontrole. Lai arī navigācijas ekrāns ir nedaudz par zemu, karti var redzēt arī instrumentu panelī, atvieglojot maršruta meklēšanu. Passat lieliski noder kā ģimenes auto, jo plašais salons atļauj bez problēmām ievietot bērnu sēdeklīšus, neliekot mainīt priekšējo sēdekļu pozīciju

Vērtējums: Novērtēts ar 3 no 5

Kaspars Gailis

BMW 530xd

           

Man šķiet, ka vizuāli jaunais Passat ir daudz izskagāks, nekā iepriekšējais modelis. Sākumā izmēģināju 150 ZS versiju, kas šķita atsaucīga, pietiekami klusa un arī jaudīga. Vēlāk, salīdzinot ar 240 ZS Passat, nācās atzīt, ka labāk dotu priekšroku tieši šai modifikācijai. Braucot straujā, sportiskā režīmā, vidējais degvielas patēriņš bija ap 9,0 l/100km, turklāt dinamika ir līdzīga kā BMW 5.sērijas 530xd E60 modelī. Pilnpiedziņa gan Passat šķita labāka, nekā BMW. Izmēģinot to uz ledaina seguma, Passat aizmugure neizslīd, atšķirībā no BMW. Kopumā, izvērtējot jaunā Passat dizainu, veiktspēju un tehnoloģisko attīstību, es personiski labāk izvēlētos to, nevis lietotu BMW 5.sērijas modeli.


Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5
Nauris Bērziņš

Nissan Murrano



Salīdzinot ar pilnpiedziņas Nissan Murano, ar kuru pārvietojos ikdienā, mani patīkami pārsteidza Passat 4Motion ar 240 ZS 2,0 Bi-TDI motoru. Tā jauda ir vairāk nekā pietiekama un gaitas komforts bija pieņemams pat visai nesaudzīgi braucot nelīdzenos ceļa posmos. Arī DSG pārnesumkārba strādā nevainojami - pārnesumu maiņa mierīgi pārvietojoties ir redzama tikai tahometrā, bez jūtamas aizkaves.

No ārpuses Passat sedans rada iespaidu, ka patiesībā ir mazāks. Priekšā sēžot, par vietas trūkumu nav jāsūdzas, tomēr aizmugurē, ja augums ir virs 1,80 m, būs diskomforts zemās jumta līnijas dēļ.

Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5

Mārtiņš Amtmanis

Alfa Romeo 159

Patīkami pārsteidza septiņpakāpju DSG pārnesumkārbas darbība. Atšķirībā no tradicionāliem automātiem, tā slēdzas praktiski nemanāmi, neradot sajūtu, ka daļa no dzinēja jaudas tiek pazaudēta. Tomēr kopumā jaunais Passat atstāja viduvēju iespaidu. Braukšana šķita apmierinoša vien gadījumā, ja ieslēgts Sport režīms, tomēr tad gaita kļūst pārlieku cieta.

240 ZS 2,0 Bi-TDI dzinēja jauda tiek nodrošināta visā tahometra diapazonā, kas dīzeļdzinējiem nav raksturīgi. Interjers ir lielisks un izstrādāts pēc augstiem standartiem. Lai arī aizmugurē vietas ir pietiekami daudz, sēžot priekšā nejutos tik ērti kā jūtos Volvo V60. Izvērtējot auto cenu, kas ir pie 42 000 € atzīmes, šis auto ietver visu nepieciešamo, tomēr automašīnai trūkst personiskuma. Manuprāt, jaunais Passat būtu piemērots uzņēmuma direktoram kā dienesta transports, tomēr pārlieku lietišķā aura liedz tam kļūt par iekārojamu privāto auto.

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Uldis Bērtulsons

Škoda Yeti


Salīdzinot 240 ZS un 150 ZS dzinēju versijas, man labāk patika jaudīgākās versijas sniegums, taču jāteic, ka ikdienas satiksmei pilnībā pietiek arī ar 150 ZS modifikāciju. Vietas salonā netrūkst, taču Passat sedanā gara auguma cilvēkiem aizmugurē šķita pamaz vietas galvai, salīdzinot ar universāli. Salīdzinot ar līdzšinējās paaudzes Passat, priekšējie sēdekļi ir komfortablāki, savukārt aizmugurē jutos ērtāk kā Audi A6. Manuprāt, dizaina ziņā Passat ir kļuvis pievilcīgāks – gan no ārpuses, gan salonā, kur redzamas tādas mūsdienīgas ekstras, kā, piemēram, aktīvais LCD instrumentu panelis. Ja izšķirtos par Passat iegādi, sev izvēlētos universāli ar pilnpiedziņu.


Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5

Guntars Līcis

Chrysler Crossfire


Gan interjers, gan eksterjers vizuāli ir izdevies labs un arī braukšana nesagādāja nepatīkamus pārsteigumus. Tiesa gan, no 240 ZS versijas biju gaidījis labāku dinamiku. Sev es vēlos jaudīgu un ērtu automašīnu, un pēc pirmā izmēģinājuma brauciena Passat šādu iespaidu neradīja. Iespējams, jāizbrauc vēlreiz!

Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!