Ziņas

Jaunais priekšpiedziņas BMW X1

BMW X1 spiegu foto
Priekšpiedziņa un pilnpiedziņa
Kopīga platforma ar jauno Mini

BMW palēnām kļūstot par plaša patēriņa automašīnu ražotāju, gandrīz kā Volkswagen, arī bavāriešu kompānijas auto dizaini ieņem mainstream veidolu.

To spilgti apliecina jaunās priekšpiedziņas platformas ieviešana tādiem modeļiem, kā nākamās paaudzes X1, kas redzams šajos spiegu foto.

No ierindas pircēja viedokļa priekšpiedziņa ir krietni jēdzīgāks risinājums mazajiem apvidus auto un krosoveriem, jo piedāvā mazākas izmaksas, svaru un degvielas patēriņu, nekā pilnpiedziņas opcija.

Tieši tāds būs arī jaunais BMW X1, kas tiks prezentēts 2015,gada Frankfurtes auto izstādē.

Atšķirībā no līdzšinējā modeļa, kuram pamatā bija iepriekšējās paaudzes BMW 3.sērijas Touring (E91) aizmugures piedziņas un pilnpiedziņas arhitektūra, tas kļūs pirmo BMW ar priekšpiedziņu. To pašu platformu izmantos arī jaunais Mini.

Arī motoru izvēle būs tāda pati, kā Mini – 1,5 litru trīscilindru un 2,0 litru četrcilindru turbomotori.

 

 

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

BMW 5. sērija

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

BMW 5. sērija saglabā savu statusu kā viens no vislīdzsvarotākajiem biznesa klases automobiļiem tirgū. Tas piedāvā izsmalcinātu salonu, teicamu vadāmību un augstas klases multimediju sistēmu, kas pārspēj lielāko daļu konkurentu. Pat ja dažas aprīkojuma vienības ir par papildu maksu, šis ir automobilis, kur kvalitāte, tehnoloģijas un prestižs ir nevainojamā līdzsvarā. Ja meklējat modeli, kas apvieno komfortu ar dinamiku, BMW 5. sērija joprojām ir “zelta standarts”.