Frankfurtes auto izstāde: BMW X5 eDrive koncepts
Uzlādējams ar 220V ligzdu
Pirmais eDrive ar pilnpiedziņu
3,8 litru vidējais patēriņš

Tas ir BMW X5 eDrive koncepts, kura hibrīda dzinēju var uzlādēt, pieslēdzot automašīnu pie vienkāršas 220V ligzdas. Būvēts uz jaunā X5 bāzes, šis ir pirmais BMW, kas apvieno eDrive tehnoloģiju ar xDrive pilnpiedziņas sistēmu.
X5 eDrive sistēma sastāv no divturbīnu četrcilindru dzinēja (pagaidām gan vēl netiek atklāts, vai tas ir benzīna vai dīzeļa dzinējs), kas apvienots ar BMW Group veidotu elektrisko motoru, kura jauda ir 95 ZS.
Elektriskais motors tiek uzlādēts ar augsta sprieguma litija jona baterijām, kas novietotas zem auto bagāžas nodalījuma. Balstoties tikai uz šī dzinēja spēkiem, X5 spēs nobraukt līdz 30 km garu distanci, nepārsniedzot 120 km/h ātrumu.
Kā vēsta ražotājs, tad vidējais degvielas patēriņš ir aptuveni 3,8 litri uz 100 km. X5 konceptam ir pieejami trīs braukšanas režīmi. Pirmais no tiem ir inteliģentā hibrīda režīms, kas cenšas rast vidusceļu starp dinamiskumu un efektivitāti.
Otrs izmanto tikai elektrisko dzinēju, bet trešais piedāvā saglabāt akumulatoros esošo enerģiju, darbinot četrcilindru dzinēju.
BMW apgāž arī mītu, ka ekonomisks auto nespēj būt gana ātrs. X5 pierāda, ka neskatoties uz hibrīda tehnoloģiju un zemo patēriņu, tas sasniedz 100 km/h mazāk kā 7 sekundēs.
Auto eksterjerā redzami zilās krāsas elementi, akcentējot eDrive filozofiju. To var redzēt ne tikai uz akumulatora uzlādes vāciņa, bet arī uz radiatora restēm, aizmugurējā bampera un priekšēja bampera gaisa ieplūdes lūkām.
Ārējo tēlu paspilgtina 21 collu vieglmetāla diski, jumta reliņi un uzlādes laikā gaiši spīdošais ovāls ap elektrisko bāku.
Šobrīd vēl nav zināma sīkāka četrcilindru dzinēja specifikācija vai X5 eDrive tālākais liktenis.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...