Šis auto nav domāts pašnāvniekiem
Skandaloza video reklāma
Pārmērīgs melnais humors?
Skaties video!

Korejiešu autoražotājam Hyundai melnais humors nav svešs.
Pirms pāris gadiem klajā nāca reklāma, kurā diezgan uzskatāmi tika paskaidrots, kāpēc Veloster hečbeks ir drošāks par citiem šī segmenta auto.
Tagad Hyundai Motors Europe reklāmas aģentūra nolēmusi atkal ekspluatēt melno humoru, lai uzsvērtu, cik tīri ir jaunie korejiešu autoražotāja dzinēji.
Reklāmā redzams kāds vīrs, kurš visai tradicionālā veidā
cenšas nokārtot rēķinus ar dzīvi. Tomēr, pateicoties Hyundai, viņam tas
neizdodas.
Reklāma gan saņēmusi pretrunīgas atsauksmes, tāpēc korejiešu autoražotājs nolēmis to neizmantot, kā arī atvainojies tiem, kam tā šķitusi aizskaroša.
Katrā ziņā, reklāmas speciālistiem būs, par ko diskutēt.
Skaties video!
What Car? TV: Šis auto nav domāts pašnāvniekiem
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...